Oh, heitje is er weer... HUh? Ik niet meer snap niet... ik moet denk ik mijn oogleden maar eens van binnen gaan bekijken... met een oor op mijn kussen... of 2... weg gezakt in kussen wel te begrijpen...hihi
**heeft allemaal toetsjes van het toetsenbord op haar wang staan** Snurk gniffel Gniffel whaha was even verdwaalt op een fotografiewebsite
Of ze is in shock van onze maffe uitspraken....kan ik heeeeeeeeeel goed begrijpen En nu ga ik slapen hoor! Volgens mij ligt mijn ene (knikkende) been namelijk al in bed...ik voel hem niet meer...ik slaap ik slaap ik slaap! *zingt: welterusten lieve zp-dinnetjes, welterusten lieve mei....sjes, ga nu lekker slapie doen, want morgen is vandaag weer toen, slaap lekker slaap leeekker, want morgen gaat vroeg de weeekker, van je diebedadiebedadaal, slaap lekker allemaaal!* (zelf het deuntje erbij verzinnen he, en ik wil het jullie HARDOP 'horen' zingen!)
Heb je de foto van Ylva al gezien? Vind je m niet mooi? Ben er zo trots op. Helemaal per ongeluk gelukt...hihi
Heb hier wel eens vage gesprekken gehad over het zooo moe zijn dat je oogflappen gaan hangen, helemaal tot aan de grond...en als we dan afsloten, namen we de oogflappen mee naar boven..die van mij waren al tot de trap gekomen.... (gesprekken waren met Angel79)..zucht..mis haar..
*zingt hard terug!: welterusten lieve zp-dinnetjes, welterusten lieve mei....sjes, ga nu lekker slapie doen, want morgen is vandaag weer toen, slaap lekker slaap leeekker, want morgen gaat vroeg de weeekker, van je diebedadiebedadaal, slaap lekker allemaaal!*
Ik moet morgen ook optijd er uit om te gaan douchen en plamuren en even denken.... Ohh de kleine... ohh ja die is uit logiéren om 9 uur staat me stiefvader voor de deur om naar Antwerpen te rijden
Oke nou daaaaaaaaaaaaaag! Enne, 2 oren op 1 kussen gaat toch niet! Of zitten die van jou op je achterhoofd?
die is echt super Hier een echte fotografiegek heb spiegelrefex camera en wat verschillende lenzen Duuuure en leuke hobby
Jaaa mooi gezongen Donder! (ik mis ook je oude naam... dus die denk ik er maar bij steeds) Fijne dag jullie morgen! *zwaai zwaai*
Nee! goed lezen Ik heb een kussen waar ik in weg kan zakken... hihi Maar nu echt ! Welterusten!! *heb je mijn gezang nog gehoord? Lekker vals he?*
Oh ja hoe laat temp hier....ehh kwart voor 9 temp ik...dan eerst ff douchen, ontbijtje klaarmaken...uhh uiterlijk half 10! Bye!
In een heeel zacht kussen lukt mij dat ook wel. Of vriendlief snurkt zo hard dat ik me kussen over me oren trek
Wij hebben een digitale spiegelreflex van nikon. Super blij mee! En verschillende lenzen... welke? weet ik niet. Ik weet wel dat ik geod ben in portret fotos maken truste! en tot morgen vroeg!