tnx! Ik hoop ook dat mijn ongi wegblijft en dat de testen positief zijn, kans is erg klein hoor daar zijn we ons wel van bewust We zien wel. @miracle Meestal ben ik een weekje ongesteld, dat was nog toen ik aan de pil was. weet niet hoe dat straks gaat, ben ik zelf ook wel benieuwd naar. @etos pillen. ik heb geen last van spetterpoep ofzo van die pillen..zal per persoon wel anders zijn waarschijnlijk. @jannn beterschap!
goedemorgen vandaag nog werken en dan 4 dagen vrij. eindelijk eens heerlijk genieten met mannetje. door een eigen bedrijf is dat wel eens lastig nu nog bedenken wat we gaan doen...
Ik denk het niet t is zo rustig hier, volgens mij is iedereen gewoon harstikke druk met klussen hahaha Liefs, Duveldraakje
Haha ja dat denk ik idd ook ja Het zal vanavond wel weer wat drukker worden Ik zou graag spannende dingen willen vertellen over mij, maar ik ben nog steeds ongi ..Gelukkig hierna nog maar 1 dag!! Dan kan ik ook weer mee doen
Fijn is dat dan he. Ik kan ook weer aan de klus, ben alleen al dagen heel erg duizelig en dat haalt mn libido wel heel erg naar beneden. Misschien verras ik mn mannetje vanavond wel en gaan we in ieder geval ff oefenen! Liefs, Duveldraakje
Hmmm vervelend dat je zo duizelig bent!! Daar zijn mijn libido ook niet door op gang komen Maar strakjes lekker douchen, luchtje op mooie kleertjes aan en dan voel je, je vast beter wat beter en kan je misschien alsnog vanaaf aan de klus
Ola ladies - ook ik ga mee naar Mei... NOD rond de 20ste... mijn cylcus lijkt wel een aparte om en om cyclus te worden.... Kan iemand mij op de lijst zetten? Ik ga deze maand starten met ovulatietesten, ik denk mijn ei goed te voelen, maar wil het deze maand wel eens zeker zijn! Tot hoors - ga nu ff lezen hier....
@ Lelle spannend!! Ik ben niet gericht aan het klussen hoor! Gewoon wanneer we er zin in hebben en we zien wel weer!! xxx
Ach ja het gaat wel weer over, morgen wel even langs de HA voor de zekerheid, maar ik heb al een vermoeden waar het van kan komen. Ik ben in januari geopereerd en waarschijnlijk ligt het dus daaraan, maar zeker weten doe ik het niet. Vanavond even lekker met mn meisje in bad en dan lekker tegen manlief aankruipen... Liefs, Duveldraakje
wat is het stilletjes geweest! hier morgen weer FM spaanend! want t is erop of eronder zon beetje en klusserdeklus
claire ik hoop voor je op een mooi ei hier morgen starten met clomid 25 mg en morgen bellen voor afpraak 1 ste follikel meting...
ricmar spannend! Claire, ikke wel...word gegeven aan mensen waar wel een eisprong is maar het duurt te lang....is een kleine kickstart zullen we maar zeggen!
mijn gyn noemde het een snuifje clomid ik heb idd wel e ie sprong maar de ietjes rijpen nu langzaam, ze groeien niet goed door dus ze willen er meer grip op hebben, vorige cyclus leken ze amper te zijn geroeid in 2 dagen tijd maar weet iemand dan ook wat het effect kan zijn van het snuifje clomid??