Ohh dan zou ik pas vanmiddag jou resultaat zien rond half 10 rij ik al in Belgié hoop ik 8) Blaas nog een keer extra voor een hoge temp
Goedemorgen!!!!!!! *gaaaap* Heidinnetje spannnnnnnend vandaag!!! Angel... Ja ik mis haar ook Hoe gaat het met de rest?
Ik zie dat Ricmar94 ook een mooie temp heeft. natuurlijk ook even voor jou duimen en blazen dat je temp mooi hoog blijft en je straks een mooie posetieve test in handen heb.
breekt in... HEITJE.. meid ik ga onwijs duimen.. lees al een tijdje mee en zie dat je tot iig vandaag een prachtige temp hebt... wow.. hoop dat je eindelijk op roze mag meid... liefs.. breekt weer uit..
He meis, nee he ..........terwijl ik je temp errrrrug mooi vind. Op hoeveel dpo zat je de vorige keer? Welke test heb je gedaan?
ricmar: ga voor je duimen dat de test over een paar daagjes knalroze is. patatje:vervelend dat je zo op je laatste loodje loopt...rustig aan en hopelijk komt de kleine iets eerder hier gaat het lekker hoor, druk bezig met de baby kamer en zo lekker met mams shoppen... HEITJE.........kom op met die hoge temp en die positieve test!!!!!