NOD mei 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jessie80, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Pff nou gisteren toch eens een test gedaan, die van kv 2 voor 5, negatief getest.
    Inmiddels 3 dagen na NOD geen ongie te bekkenen.
    Moedeloos word ik er een beetje van, vriend is voor 90% overtuigd dat ik zwanger ben..

Tsja het is me eerder overkomen dat ik niet posi teste en toch zwanger was.. grrrr gek word ik ervan..

2. tkonzijntje 3

tkonzijntje 3 Actief lid

30 apr 2008
    114
    0
    0
    verpleegkundige
    België
    hey meiden de moed nog niet opgeven hé ik was ruim twee weken overtijd voor ik een positieve test had!!! en heb hier een prachtige dochter rondlopen van 3 jaar oud

nog gene paniek :p

3. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hoi meiden hoe is het hier?? Afgelopen week nog bijzondere dingen gebeurd??? Vandaag terug gekomen uit NYC! ben nu wel gebroken heb in t vliegtuig geen oog dicht kunnen doen dus ben nu al meer dan 24h wakker pfffff...maar t was t waard!!!

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Fijn dat je weer veilig thuis bent en dat je het naar je zin gehad hebt! Nu lekker thuis uitrusten en bijslapen!

En maandag weer een echo lees ik....spannend weer fijn beebje kijken!

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Shit zeg :(, ik duim voor je dat jij een van die dames bent die pas na NOD positief duimt.. Gelukkig heb je zelf ook nog hoop!

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    :(:x:(, ik duim ook voor jou nog verder!

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik heb wel teruggelezen (voor het laatst gisteravond ~21.30).. een woord dat is blijven hangen: betadine :$
    Kortom als je wilt lachen is nalezen best een aanrader.. :p

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Charmedknorrie, fijn dat je weer veilig geland bent! Hoe is het geweest in New York?

@all, ik baal, temp is nog steeds laag terwijl buik al de halve week naar doet.. grr.. ik hoop maar dat stijging toch echt dit weekend gaat komen!

Voor mannen werkt het toch echt anders :x, die van mij vindt het (tot nu toe) alleen maar fijn dat wij "lang" om de dag "moeten" klussen, en ziet het alleen maar als voordeel dat ik minder vaak per jaar ongi ben.. :$ .. eh biologie-lesje, dat betekent dus ook minder kansen!?

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey meis!
    Heb je het leuk gehad daar? Nog veel dingen gezien/gedaan?
    Logisch joh dat je zo moe bent nu....lekker in je bedje kruipen dus!

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja zit ook nog maar 13dpo...en stel ik heb op de een of andere manier tóch mn ei 2 dagen later gehad (wat FF zegt) dan is mijn NOD pas over 3 dagen....maar heb zelf mn ei echt op 1 mei gevoeld...
    Dank je voor het duimen!

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hihi ja we waren gisteren een iniminie klein beetje melig... :)

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Jessie: yup, inderdaad minder kansen met een langere cyclus...dus ook meer geduld opbrengen helaas! Ik vind mijn cyclussen van 31/32 ook maar niks...geef mij maar die van 26/27/28!
    Ik hoop dat je eitje snel komt!

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    :$ what was I thinking?

Anyway, ik ga naar bruiloft. Doei!

14. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Whahahah echt van ouds :p ohh en Betadine blijven plakken :) whahah Solly :D

@Heitje :( wat balen dat er nog geen 2e streepje staat :( Ik ben net nog geen minuutje thuis en gelijk de pc aan ;)

Knuff en blijft hopen op ROZE :D heb zelfs vanacht over jou gedroomt Hihih en de test die je me liet zien was echt positief hoop dat dit een droom is die heeeel snel uit zal komen.

15. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Zo erg waren we toch niet??? :D:);)

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Whaha grappig, en hoe zag ik eruit?:p

Lief hoor dat je gelijk ging kijken!

Huh, ben je alweer terug van Antwerpen dan?? Was het leuk?

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja ik dacht...ik lees daar maar gewoon overheen, hihi.
    Veel plezier!

18. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hee meiden...wat hebben jullie alweer veel pagina's vol getypt!

Ik ga er vanuit dat de test die ik gister heb gedaan negatief is. Er staat wel een streepje, maar dat heb ik pas af kunnen lezen na een uur. En er staat dat je binnen een half uur de test moet aflezen.

|Ben overigens nog niet ongesteld. heb wel heel veel wit verlies. En wel wat krampen onderin mijn buik, wat ik normaal heb voor mijn nod. Dus... we wachten nog even rustig af.

19. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city

Hoe je er uit zag is me niet bij gebleven. Maar in de droom ging het over heitje met een mooie posetieve test. Ik stond als een gek te springen van blijdschap.

Antwerpen was leuk. We gaan er altijd maar "even" heen. we waren er om 10uur. En me moeders vriend weet precies waar we moeten zijn voor de leukste dingen :D Erg handig. daarna nog heerlijk wezen eten en toen weer naar huis. Straks hier nog even de stad in voor mezelf om wat lekkers te halen :)

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Rustig afwachten? Ik zou wel een beetje hyper worden hoor.. :p
    Ze zeggen niet voor niets: een streepje is een streepje...
    maar het natuurlijk fijner als dat streepje er een volgende keer heel snel op staat!
    Wanneer ben je van plan om weer te testen?

Deel Deze Pagina