Heitje dikke knuf van mij. Wat een domper jouw temp van vandaag, ik kan me voorstellen dat je in je bed gebleven bent. Ik snap dat het spannend is om tegen je paps te vertellen maar misschien lucht het op? Ik ben benieuwd hoe hij gereageert heeft. Kom je het nog vertellen?
mARIJe indd grappig ja !! ohh heitje wat balen zeg !!! SHIT zooi !! pff succes met vertellen wat klote zeg !
Sammie dank voor je reactie... vlgns mij ben ik nog te sloom bezig met reageren Moment dat ik krabbel is het alweer gefixt...ff inkomen
vuurtoren , je kunt een banner uitzoeken ( rechts boven staat dat) dat heb je een code en die moet je weer plakken bij : *ga naar gebruikersinstellingen * dan staat er in de lijst handtekening wijzigen *daar kun je m plakken
Hoe maak je aan banner aan: http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/186192-let-show-you.html Vuurtorentje, hopelijk snap je het
Thanks....... ben nog ff berichten aan het nalezen... Moet natuurlijk wel op de hoogte zijn van alles...Echt wel handig zo een lijst.....
nog een vraagje.. moet ik steeds weer opnieuw dit forum refreshen? Ik krijg geen nieuwe meldingen. Pas als ik er uit ga en opnieuw aanklik dan zie ik nieuwe berichten. Heb ook aangegeven dat ik een pop up wil voor nieuwe berichten maar noppes nada.....
je kunt abboneren op een onderwerp, als je dan weer naar gebruikersinstellingen gaat zie je waar er nieuwe berichten zijn.
Pop-up worden getoond wanneer er nieuwe privé berichten binnen komen. Als je boven op de website (In het donkere balkje) op gebruikersinstellingen drukt, krijg je abonnementen waar je allemaal hebt gereageerd, en een abonnement voor hebt aangeklikt. Dit kan je aanklikken bij Onderwerp Tools.
Hallo lieverds, zit helemaal te huilen om jullie lieve reacties...super bedankt! Mn vader is weer naar huis nu. Gohhh wat was ik zenuwachtig en toen hij vroeg wat er aan de hand was kon ik er niks uit krijgen...ik begon alleen maar te huilen en te zeggen dat ik het niet kon vertellen... (pff had niet verwacht dat ik het zo moeilijk zou vinden). En toen het er uiteindelijk uit kwam was ie hartstikke lief en zei ie dat ie al een vermoeden had na mijn telefoontje waarin ik vroeg of ie langs wou komen. Hij leefde erg mee en was ook hartstikke blij met de gedachte dat ie (hopelijk) opa gaat worden. Ook dacht ie mee voor oplossingen voor het vertellen aan mijn moeder en mijn zus. Dus nu gaan we straks na het avondeten naar mijn ouders huis en dan komt mn zus ook... Ik ben gewoon bang dat zij het door gaan vertellen terwijl ik dat echt niet wil..maar goed dat zal misschien alleen maar een angst zijn die uit mezelf komt, dat ik niet wil dat ons 'falen' aan de grote klok gehangen wordt. Maar mijn vader heeft me gezegd dat dat wel goedkomt...en dat ze het zullen begrijpen. God, misschien denk ik vanavond wel: waar heb ik me zo druk om gemaakt?? Ben behoorlijk emotioneel nu en ben zo blij dat ik jullie heb om dit allemaal aan kwijt te kunnen! Het is ook alles samen op deze dag...temp laag dus dikke kans op ongi, wat dus nu écht gaat betekenen dat we de mmm in gaan, en dat is toch een grotere stap dan ik had gedacht...en dan nog die confrontatie erbij met de familie...en mn zus die grote relatiecrisis heeft nu waardoor ik het extra moeilijk vind om het haar te vertellen...alles komt lekker samen dus... Ik denk dat ik dus echt ff breek nu... Maar goed om een lang verhaal kort te maken: mijn vader kan niet wachten om opa te worden, hij vindt het geweldig en begrijpt en steunt me volledig... en inderdaad meiden, DAT LUCHT OP!! *ademt uit* Ik kan ook niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik ben dat ik hier altijd alles aan jullie kwijt kan, jullie zijn echt mn dinnetjes, ondanks dat ik niet eens weet hoe jullie eruit zien, haha! Dus nogmaals: bedankt!