* Slaat haar armen om dinnetje heen!* Meis, wat fijn dat je met je vader hebt kunnen praten en hij begrip toonde om alles wat jullie meemaken. Hopelijk doet de rest van de familie hetzelfde als je vader (mocht je het gaan vertellen). Maar er zal wel een enorme last van jullie schouder vallen, nu er mensen zijn waarmee je kan praten, achter je staan en waarmee je kan delen zodat de MMM misschien wat minder zwaar zal vallen.
Wat fijn dat je vader zo goed reageerde meis! Goed dat hij het nu weet en je kan steunen om het vanavond aan de rest te vertellen. Ik weet zeker dat het goed komt en dat je uiteindelijk blij bent met de steun van je familie als je eenmaal in het traject zit. En natuurlijk zijn wij er ook om je te steunen, het is gewoon verschrikkelijk klote! Dikke knuffel
hee heit ! pff gelukkig viel het dus uiteindelijk mee om t aan jullie pa te vertellen , wat lief ook dat ie graag opa wil worden dat ie dat zei ( wel logisch natuurlijk maar toch fijn om te horen ) nou nog jullie mam.. ik neem toch aan dat als je zegt dat je echt niet wil dat ze het doorverteld dat ze het dan voor zich houd.. nou nog een x succes dan meid ! komt wel goed.. en indd hoop dat je vanavond denkt dat het wel mee is gevallen
het is idd heerlijk om je hart te kunnen luchten en de steun is van iedereen natuurlijk zeer oprecht en dat weet je en daarom is het ook zo heerlijk dat je het kunt afschrijven. ben erg blij voor je dat je vader er zo op heeft gereageerd en nu je dit gesprek hebt gehad kan je misschien de positieve kracht vinden om het aan de anderen te vertellen vanavond. ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat het snel gaat lukken voor jullie. *dikke knuffel*
@ Hello Kitty & Vuurtorentje: Welkom meiden en veel succes met klussen! Meng je er lekker tussen, dan ben je snel genoeg bij Ik kan het doordeweeks ook allemaal niet bijhouden!
Lieve Heitje wat fijn dat je vader zo gereageerd heeft, ben in tranen door je berichtje ik kan me je gevoel zo goed voorstellen. Hopelijk reageerd je moeder en je zus ook goed vanaaf. Hele dikke knuf en natuurlijk kan je hier altijd alles kwijt......nogmaals dikke knuf...enne dat je nu breekt is niet zo raar hoor de stap naar de mmm is als je hem gaat maken uiteindelijk toch vaak groter en enger dan je had verwacht, maar als je daarna de uitslagen krijgt is het vaak toch een opluchting omdat je dan weet wat er wel of niet aan de hand is...dikke knuf...
Dank je wel Kubus! Zijn jullie allemaal bezig met het klussen van jullie eerste kindje op komst? Of hebben jullie al kinderen? Ik ben zelf wel(samen met mijn mannetje natuurlijk) bezig met het eerste kindje. Ik ben zelf al een jaar gestopt met de pil (omdat het bij mij zoveel nare bijwerkingen had) en sinds eind april 2010 helemaal zonder voorbehoedsmiddel. Over anderhalve week ga ik voor het eerst beginnen met testen en ik kan echt niet meer wachten zeg! Heb wel sinds vorige week zaterdag last van mijn onderbuik, gevoel van ongesteldheid. Vandaag dus weer, hoop dat dat in ieder geval een teken is, maar zegt natuurlijk niets....
ik ben ook bezig voor ons 1e kindje gestopt met de nuva ring in dec 08 en sinds juni 09 serieus bezig vriendlief is wel 5mnd weggeweest op uitzending naar afghanistan
Lieve Heitje, alles is al gezegd dus ik zou ik herhaling vallen. Maar ik ben blij dat je vader zo fijn reageerde. Vanavond komt ook helemaal goed! Dikke knuf en als je in de MMM komt en je hebt nog vragen dan weet je me te vinden. X
Nieuwe meiden welkom, ik ben hier illegaal want ik hoor al in juni thuis maar ik kan mijn dinnetjes hier soms niet missen vandaar dat ik soms ff kom spieken.
Dank jullie allemaal voor het warme welkom. Ik heb heel vaak gesnuffelt op deze site... maar nooit aangemeld... Nu is het er eindelijk van gekomen. Echt spannend om alle verhaaltjes zo te lezen... Fijn om zo met elkaar mee te leven....Hier kun je echt alles kwijt.... Jullie zijn echt een grote steun voor Heitje Karweitje... Heitje Karweitje... ik ben net nieuw hier en hoop echt van harte dat het allemaal goed komt!! Ik heb al zo vaak de hoop gehad dat ik zwanger ben.... NOT dus...Mijn partner staat niet echt open voor bezoekjes aan t ziekenhuis en onderzoekjes... We zijn nu bijna een jaar bezig.. (woonden toen niet samen) en waren dus niet altijd op de juiste momenten samen... en helaas tot nu toe niet gelukt. Nu we per 1 januari 2010 echt samenwonen hopen we dat het gaat lukken om een liefdesbaby te maken .....We zitten nu in mei en nog steeds NOT. Maaar we blijven positief. Zelf heb ik al een schat van een zoon van inmiddels 15 jaar oud. Oja al aantal jaar niet aan de pil. Voordat we ervoor gingen condoompjes gebruikt dus mijn lichaam is cleannnnnnn Dit was het in het kort....
Hello Kitty, Heel veel succes de komende tijd en hopen natuurlijk dat het deze maand raak is! Leuk dat je een zoon heb van 15 jaar, ook leuk voor hem dat hij zo een broertje of een zusje krijgt.
Hi vuurtorentje.... je bent echt vers hahah... Ik plaag je... echt spannend... hoop dat het heel snel mag lukken.... Heb het gevoel dat het bij mij nu zo lang duurt omdat ik al 38 ( net geworden) ben. Mijn partner is ff oud... hij heeft nog geen kids uit vorige relaties... Hoe oud zijn jullie?
Hier is eind juni spiraaltje eruit gegaan en sinds toen bezig voor ons eerste kindje. Helaas heeft het tot nu toe nog niet zo mogen zijn. Gelukkig heb ik wel een regelmatige cyclus met een aantal dagen voor ongie al roze verlies, zodat onnodig testen hier pas 1 keer gebeurd is gelukkig Ik weet liever dat ongie eraan komt dan dat ik naar een witte test zit te kijken
Je banner past zich automatisch aan, je moet alleen een nieuwe banner maken als je ongesteld bent geworden en weer op dag 1 zit.
Hier 1ste kindje en al ruim 2 jaar bezig.. We lopen al enige tijd onder het zkh en eind juni hebben wij onze 5de IUI. 21 jaar jong (aug 22), vriend 29 jaar (mrt 30)