NOD mei 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jessie80, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Ja, wij verschillen 1 Nod, zou echt heel erg leuk zijn!

Het rara eigenlijk is, ik zou mijn eisprong op de 11e van mei moeten hebben, maar ik kreeg hem eerder namelijk 9 mei, ik had nog die dag gestest met clearblue ovaluatie test. en toen kreeg ik een :) te zien. Woensdag heb ik voor de gein weer gestest, met een andere ovaluatietest van kruidvat en gaf weer positief aan, dus ik weet niet wat er aan de hand is :(

We houden mekaar op de hoogte in ieder geval!!
    Ik moet morgen ook werken is tenminste afleiding, anders blijven we er maar aan denken, hihi

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    als je op dag 21 een posi ovu test hebt gehad, kan je ei niet op dag 20 al zijn geweest...

En FF verspringt wel vaker, en heeft in sommige gevallen dan ook gelijk, zo ook in mijn laatste cyclus, eerst zou ei op 25 dec zijn geweest, maar daarna bleek dus 31 dec, klopte ook met mijn echo.

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zou zeggen dat je kaartje ongelijk heeft, het is ook geen doorgetrokken lijn dus FF is ook niet zeker, kan het zijn dat je verschillende tijden hebt getempt??
    Anders weet ik het ook niet. Temp moet officieel geloof ik drie dagen achterelkaar omhoog gaan, misschien heeft dat er mee te maken, maar niet gevreesd, ik denk ook gewoon dag 20/21....en mag toch zeggen dat ik al aardig wat ervaring heb met kaartjes.

4. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

pfff dat stelt me al wat meer gerust. ik had mijn vorige cyclus ook 1 keer een dipje in mijn cyclus! bedankt voor je reactie!

5. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

ik teste met de ovutestjes vaak rond 12:00 13:00 het kan dan toch dat als ik dag 20 later in de middag nog getest zou hebben dat hij dan posi zou wezen? hij was na dag 21 ook negatief!
    http://i44.tinypic.com/2zjg6z9.jpg

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Maar een posi ovu test geeft aan dat je ei binnen 24 tot 36 uur gaat springen

dus niet dat ie al gesprongen zou zijn op dag 20, als ie op dag 21 posi is.

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoe lees ik de resultaten van een ovulatietest:
    Een ovulatietest heeft een controlelijn en een testlijn. Wanneer er, na het testen, twee lijnen te zien zijn waarvan de testlijn hetzelfde of donkerder van kleur is als de controlelijn, dan is het resultaat positief. Je eisprong zal binnen 24 tot 36 uur plaatsvinden. Wanneer je nu gemeenschap hebt kun je de kans op een zwangerschap vergroten.

Kan ik een positief resultaat hebben maar niet ovuleren:
    Ja dat kan. Door stress of andere factoren kan je lichaam zich klaar maken om het eitje los te laten (zichtbaar door een LH piek) maar dat niet doen. De LH piek zal weer dalen en je lichaam zal het later nogmaals proberen. Dit kan meerdere malen gebeuren in een cyclus.

Vragen over het gebruik van ovulatietesten.

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    BEG gaat jou zwangerschap nog goed ??? Hoe voel je je??

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Nog steeds moe, kleine heeft een te grote buik, dus moet volgende week bloed laten prikken op zwangerschapssuiker ;)

Hoe is het met jou en de kleine?

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hier alles goed alleen me onderkant prikt en jeukt haha en nog een beetje moe maar minder als toen ik zwanger was
    Met me kleintje gaat alles heeeeeel erg goed hoor.

11. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    oh lieverd,
    zit met traantjes in mijn ogen je verhaal te lezen..... snap dat je het niet had willen vertellen en gewoon had willen zeggen dat je zwanger bent....
    gelukkig dat het wel een opluchting is....
    vind het ook erg dat jullie toch de mmm in moeten, had het zo gehoopt voor jullie, wij zijn een jaar bezig geweest en ik weet nog als de dag van gister dat ik mee kwam kletsten en jij net een stop had gehad i.v.m. operatie.
    meid uit de grond van mijn hart hoop ik dat je snel zwanger zult zijn, ik gun het je zo....
    dikke knuf xxx

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hihi hoort erbij he.

Goed om te horen dat het met Zoey goed gaat!

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga ghostwhisperer kijken

doeiiiiiiii

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik ga zzzzzz ben moe en moet dalijk weer kolven haha over een uurtje

15. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    doei doei meiden
    xx

16. Hello Kitty

Hello Kitty Actief lid

16 mei 2010
    117
    0
    0
    Klantmanager
    Noord Holland
    Knock knock.....Is er nog iemand?? Anders ga ik ook maar stoppen.:)

En vuurtorentje... we houden elkaar zeker op de hoogte.....
    Heb jij trouwens al een ovulatie test gebruikt? Ik nog niet 1 keer. Moet het toch maar een sgaan proberen als het deze maand weer niet is gelukt;).......

Heb al van 2 mensen in mijn omgeving vernomen dat ze allang zwanger proberen te worden om vervolgens een ovulatietest te proberen. De 1 was gelijk zwanger dus binnen 1 maand. De ander na 3 keer.... en hier op t forum lees ik toch steeds terug...

hmm ff snuffelen of er een topic is hierover. Vrouwen die allang bezig zijn zwanger te raken en waarbij het maar niet lukte. En nu na het gebruiken van een ovulatietest dus wel (snel) zwanger zijn geworden.

Of weet iemd of hier een topic van is geopend anders een ideetje:(

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heitje ben benieuwd hoe het was???
    Gekke vraag maar zou de temp daling nog kunnen komen van de late nacht vannacht.....of lag je er niet laat in??

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    als je in een onderwerp bent kan je ook gewoon f5 doen;)

19. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo alles is hier weer schoon geloof ik. Morgen week werken blegghhhhhhh! Ik moet de hele tijd aan Heitje denken, hoop zo dat het meevalt vanavond!

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Welkom nieuwe dames!Klets gezellig mee...

Yaraah; hele dikke knuffel!
    Heitje; meid ik hoop zo dat je snel zwanger bent, en hoop dat het etentje goed gegaan is vanavond, fijn dat je vader wel blij reageerde en je steunt!
    Marije; van harte gefeliciteerd meid, geniet ervan!!!

@all;
    hier gaat het iets beter...
    zou nu zo'n beetje me ei moeten krijgen, maar nog niets dat er op wijst...dus denk langere cyclus weer...
    liefs mij

Deel Deze Pagina