Hey lieve Goofy, heb je berichtje hiervoor ook gelezen, dank je wel daarvoor... Het ging goed bij mn ouders, kwam weer op zo'n 'drempel' om het te vertellen en moest dus weer huilen (arghh heel vervelend) en toen kwam het er allemaal uit en mijn moeder en zus bleven me heel normaal aankijken, geen rare reacties van mijn moeder, geen verdriet vanuit mijn zus, niks geks dus...ze leefden alleen juist erg mee dus het is nu inderdaad zo van: waar heb ik me zo druk om gemaakt? Het lucht wel op, maar nog heb ik zo'n baalgevoel omdat ik het graag zo anders had gezien... maar goed, het is eruit en mn vader zei heel lief: nu delen we jouw spanning en dat is goed, wij steunen je! Ik lag er vannacht inderdaad heel laat in, we sliepen pas rond 3 uur ofzo...en ik lag al vanaf 7 uur wakker omdat vriendje ging werken....toen om kwart over 8 nog water gedronken en dacht toen: oh shit ik moet zo temperaturen...en toen was ie dus zo laag... Maar goed, ik ga natuurlijk toch uit van een ongi, ook al is die er nog niet....heb weer rugpijn nu, alleen nog steeds niet echt ongi-kramp...het was ook zo'n stressdag vandaag dat mijn lichaam het misschien nog ff uitstelt?? Oh en Goofy: nog gefeliciteerd met je 2-jarige huwelijk, leuk hoor dat je ff een paar dagen weg was! Oja en over de eventuele vakantie met mijn zus: we gaan nu misschien aankomende woensdag al weg voor een week! Dit omdat een andere week niet kon en half juni (mijn volgende NOD) vond zij te laat om nog te gaan...
hallo, ben hier nieuw had normaal mijne nod 12 mei maar nog geen ms te zien. ik ga wachten tot 21 april voor te testen.
Heitje wat fijn dat het weer zo goed is gegaan met het gesprek vanavond! Nu kunnen ze jullie inderdaad steunen en dat is ook wat waard! Ze zijn vast nog steeds verrast als het zo ver is! Dikke knuffel voor jou meis! Ik zat trouwens ook al te kijken naar je temp van vandaag in combinatie met het laat naar bed gaan. Ben benieuwd wat hij morgen doet! Ricmar je temp ziet er nog goed uit meis, wanneer ga je weer testen? Ik ga de was opvouwen en mijn bedje opzoeken. Slaap lekker en tot morgen!
Hey meiden was ik nog ff...net mijn laptop weer gehaald bij mijn zwagertje doet t weer helemaal goed! Hij had kuren waardoor internet niet kon opstarten. Maar nu doet ie t weer Toppie! dus kan weer wat makkelijker mee schrijven! Heel fijn! Heitje fijn dat t was meegevallen meis! En alvast veel plezier op vakantie! Goofy nog gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! @nieuwe meiden welkom!!! Tis hier te gezellig hoor voor je het weet ben je verslaafd hahahha @zeefriekje spannend hoor! @hier morgen om acht uur de 12 weken echo....spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daarna ff koffie drinken bij mams maar daarna kom ik wel even online denk ik!
volgens mij is het je gelukt wat je bedoelde? Of bedoelje je niet de handtekening? Wat een ellende heb je al meegemaakt meid, s6! Ga nu echt naar bedje toe!
Morning ladies, Rise en shine!!! Het belooft een mooie dag te worden. Ik ben al vanaf 4 uur wakker.....Ja het is heel ernstig gesteld met mij maar kon gewoon niet meer slapen. Darmen waren aan het rommelen, ff licht maagzuur etc. Ik probeer er niet veel achter te zoeken. Maarre dacht dat mijn banneer automatisch zou verspringen en staat nu nog steeds op 11 dagen of gebeurd dit pas later op de dag? Tot krabbels... ik heb een roostervrije dag dus zal vaak online zijn Fijne dag e geniet van het mooie weer. Ik zie de zon al op komen hmmmm
ik was ook heel vroeg wakker maar moest kolven dus ja . lig nu nog te genieten tot ik vanmiddag naar me meisje kan
Goedemorgen dames! Heitje best heftig weekend gehad e meid maar erg knap van je dat je het hebt gezegd! Goofy proficiat met je 2 jarig huwelijk! Charmed welkom terug ,heb je veel geshopt?
@ heiitje ik ben zo blij dat je het wel heb verteld en misschien lucht het idd heel erg op.>! erg knap van je meid