ik snap het gewoon niet... waarom dan die steken op 8 mei en al een paar dagen iets bruin.. ik heb dat nooit... ik baal zo als het nu weer niet gelukt is....
Ricmar jeetje balen meis Nailey gefeliciteerd Hier net ff tukkie gedaan was om 4 uur wakker om te kolven toen ff tv gekeken en daarna weer geslapen Net ff Zoey dr kleertjes gestreken om mee te nemen en er draait nu een wasje. Tis dat ze nog erg klein is dus het gene wat haar redelijk past is weinig dus is veel wassen . Gelukkig draag ik ook veel roze dus is er zo een machine vol en ik denk dat ik me oude kleren ook al pas weeg nu zelfs lichter als voor me zwangerschap haha .
Tante mars veel plezier en idd wij hadden na de zoon ook al na 10 dagen gezelligheid ,vloeide ook niet meer ,bij de dochter duurde het langer ,lange leve de borstvoeding! En nu door naar school ,strijken en opkuisen jak
Natuurlijk baal je ervan meis, schreeuw het er maar ff lekker uit hier. Tja die steken weet ik ook niet, ik weet dat mijn innestelingspijnen, altijd ergens in het midden was, nooit aan de zijkant. Zijkant is vaker een ei geweest, maar gezien je kaartje lijkt me dat bij jou niet het geval. Wie weet kan het wel bevrucht zijn geweest. Blijft gissen...
@Ricmar, wat ongelofelijk balen zeg...Als je zo'n goede hoop hebt, dan is de teleurstelling nog zoveel groter he... @Naliey, gefeliciteerd! na 30 rondes zo te lezen eindelijk raak... Het is je gegund!
Naliey, Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is je gegund, geniet ervan! Charmed, wat een mooie echo! Nu kan het geniet echt beginnen!
he dames hoe is het hier.. ! hier gaat alles goed zit van de bank af te stuiteren moet zo weg.. voor mijn 1e termijn echo! zijn er nog testers vandaag we willen posi testen zien !
Hoihoi, Dikke knuf Ricmar Van harte Naliey!!! Hier net terug van het ziekenhuis, deel 1 van bloedprikken (nuchter), en moet vanmiddag weer terug voor de lunchtest.
Dikke knuffel voor Heitje en Ricmar! Naliey:gefelicteerd meid! eindelijk ka je gaan genieten! Begje: succes met de suikertest vandaag
brrrr ik moet er niet aan denken zeg zo kort erna (ik was dan ook wel gescheurd) Maar fijn dat het zo goed gaat!
ik kan ook niet wachten hoor tot we weer intiem kunnen zijn alleen ben ik flink geknipt en doet het nog mega zeeeer . En moeten we eerst nog kijken welke anticonceptie we gaan gebruiken