NOD mei 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jessie80, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hey meiden ik mag zoiezo doorschuiven sla april over
    nod zal ergens rond 10 mei zijn dus nog even datumloos
    hangt ervan af wat de medicijnen doen;)

2. Lien88

Lien88 Niet meer actief

Ik sta op 2 mei gepland :p

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Zucht...is er alweer het NOD mei? Het gaat maar door en het gaat maar door :p
    Wat een schattig plaatje hebben we op de lijst!!
    Succes meiden, ik hoop dat april voorbijvliegt!!
    (en ik jullie niet kom vergezellen op de lijst....wél in het kletstopic natuurlijk ;) )

4. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Meld me ook hier... gisteren ongi geworden, nieuwe NOD is 2 mei...

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Er komen langzaam meer meiden met NOD mei:D
    Voelen we ons niet alleen hier haha!

Wat duurt mei nog lang zeg:(

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ l0nneke nou..... en we zitten pas begin april;)

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Het wordt een lange maand april...:(

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ow bha zie net dat je ook lange cyclus hebt:(

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    20% van mei is alweer bijna voorbij dames.. als je zo telt gaat het best snel ;)

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ach....dan meld ik me hier ook maar aan.
    Durfde het nog niet zo goed, maar ik doe het toch :)

Vanavond slik ik mijn laatste Provera tablet en dan zou ik, als het goed is, komend weekend 'ongesteld' moeten worden.
    Ik heb ergens gelezen dat met Clomid je cyclus nooit langer dan 35 dagen kan duren. Dus, ik denk, dat ik dan uiterlijk 15 mei mijn NOD heb.

Ik ben benieuwd.

Groetjes Annedore

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Welkom Annedore! Wat een prut-cyclus heb jij zeg.. maar er wordt dus aan gewerkt? Hopelijk meteen met effect! Ga je ook iets van follikel metingen of bloedwaardes krijgen om te zien wat het effect is (sorry, zit daar (gelukkig) nog niet zo in)?

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hoi Jessie,

Inderdaad een prut-cyclus, mooi verwoord! ;)

Ik moet op cyclusdag 11, 12 of 13 terugkomen voor een follikelmeting. Ook gaan 'ze' nog een zogenaamde samenlevingstest doen.

Ik begrijp dat jouw cyclus (nog) niet helemaal duidelijk is?

Groetjes Annedore

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Nee, kan van het ontpillen zijn (houd ik mezelf ook graag voor) en ik hoop natuurlijk dat het deze maand beter gaat. Ik ben daarom nu begonnen met tempen, dan weet ik tenminste of ik een ei heb gehad, nu zat ik de afgelopen 2,5 maand maar te denken dat ik overtijd was..
    Jij hebt nog best een tijdje gewacht met naar de ha gaan, of niet? Of ben je tussentijds wel geweest maar weer weggestuurd?

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :D dan gaan we bijna gelijk op morgen mn laatste tablet primolut en idd van het weekend dan ongev ongi en dan aan de clomid 100

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ach, ontpillen kán natuurlijk best een oorzaak zijn van een onregelmatige cyclus. Tempen is dan inderdaad een goed idee! Ik hoop dat je er duidelijkheid van krijgt! :)

Ik ben, toen ik 6 maanden niet ongesteld was geweest, naar de HA gegaan. Die noemde PCO en gyn in 1 zin. Daar was ik op dat moment nog niet helemaal klaar voor, in mijn koppie ;) En ik wilde afvallen, wat heeeel moeizaam gaat. Dan weer 10 kg eraf, 7 erbij, weer 8 eraf, weer 2 erbij. Nu ik dus diagnose PCO heb, verklaart dat ook wel wat.
    Dus, uiteindelijk idd na ruim 3 jaar pas naar de gyn gegaan. Niet in het ziekenhuis, want dat staat me enorm tegen. Ik werk zelf in het ziekenhuis, misschien heeft dat er iets mee te maken. Wat de stap in ieder geval gemakkelijker heeft gemaakt, is het lezen van goede verhalen hier over het centrum waar wij nu 'lopen'.

Maar goed, ik ben blij dat we nu de stap hebben gezet. Al moet ik zeggen dat het me nu al niet zo gemakkelijk afgaat als ik had gehoopt.
    Er hangt een enorme zwarte depressie wolk boven mijn kop sinds ik die Provera slik. Maar ja, ik heb het er wel voor over ;):)
    Ik hoop dat de Clomid iets milder voor mij is, het verschilt per persoon hè :)

Wanneer is jouw nod? Of zie ik dat nu over het hoofd?

Groetjes Annedore

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Spannend!!

Ben jij gelijk begonnen met Clomid 100 mg?
    Heb je het al eerder gebruikt?

Mag ik dat vragen?

Groetjes Annedore

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    tuurlijk mag je het vragen ben afgelopen okt bevallen na 4,4 jr MMM ivm pcos
    eerst werde we steeds van t kastje naar het murtje gestuurt dat ik moest afvallen ect daarna zijn we uiteindelijk van ziekenhuis geswitched die verder gezocht hebben en daaruit bleek dat ik een erfelijke variant van pcos heb
    in juli/aug 2008 na 1 ronde 100mg clomid zwanger van een drieling, 2 verloren met mk en 2 weken later bleek de 3de buitenbaarmoederlijk te zitten
    in nov 2008 weer zwanger na 100mg clomid maar wederom buitenbaarmoederlijk
    jan 09 ben ik geopereerd aan verkleving in rechter eileider en februari09 na de 4de ronde (1 ronde sloeg niet aan) zwanger van ons meisje :D

na de bevalling ben ik niet meer aan de pil gegaan
    afgelopen jan teste ik inene lichtpositief maar dit is helemaal mis gegaan, konden snachts (mn man heeft) de verloskundige laten komen
    nu afgelpen maar diverse bloedonderzoeken en echos gehad en alles blijkt nog beroerder dan voor mn dochtertje
    dus we beginnennu met deze dosis om te kijken of het nog aanslaat te ja of te nee, de gyn verwacht van niet maar hoop t wel

dat was t zon beetje in kort

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Staat idd niet duidelijk in onderschrift.. bij 39 dagen is NOD 6 mei. Maar ik denk/hoop dat dat nog wel verschuift aan de hand van gespot ei.. die 39 dagen is namelijk nergens op gebaseerd. Oh ja, toch wel: 79/2 :p

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wat een domper dat het nu nog erger is dan voor je zwangerschap. Ik hoop dat de 100 mg toch nog aan wil slaan. En anders? 150 mg?
    Het is niet gemakkelijk hè?

20. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    A-ha! Nou...spannend hè? Doe je ook nog ovulatietestjes erbij?

Deel Deze Pagina