ja dat ziet er gewoon niet goed uit, waarom heb ik dan al dagen bruin verlies gehad, dat hebik echt nooit zou dat toch door de clomid komen??
Misschien dat je ei toch later is gepsrongen vanwege die steken, dat je eitje langzaam groeit ofzo? Zal er eens met het zkh over hebben.
he dames.. nou hier nogsteeds een beroerde dag !.. ik heb wel ander half uur geslapen vanacht ! ik heb de dokter gebelt,, echt niet dat ik wat voorgeschreven krijg wat wel mag ! ze wete niet eens wat ik wel mag :S
Lovepeet en Lila: gefeliciteerd met jullie mooie echo's! Ik duim hard voor je ricmar! En alle anderen!!
goed!! probeer het zwanger willen worden weer wat los te laten... wanneer mannetje lief wil vrijen en we samen zin hebben, vrijen we , anders niet... begon toch wel wat spastisch te worden...stom he? verder weer met mijn dieet verder gegaan... nog wat kilo's eraf proberen te krijgen...hahhahh..gaat prima, weer 1,5 eraf vanochtend! en met jou? voel je je goed? liefs
aaahh...klein he?.. ihihi...gewoon lekker spammen hier hoor!!! dat is ook leuk voor ons om te zien toch? kunnen we meeleven en hopen dat we zelf ook snel mogen spammen...
vervelend inderdaad...wat bij mij wel wil helpen is: - thee met honing (dat mag je wel als je zwanger bent toch? volgens mij mogen kinderen tot 1 jaar het niet...correct me if i'm wrong..) -anta flu, die zuigsnoepje in oranje en groene wikkel - fischer mans friend.. - en veeeeel water.. beterschap meis....
zo, weer bijgelezen... het is hier al prachtig weer! ga straks eerst even wat werkmail wegwerken en dan de vloer in de olie zetten.. ziet er nu echt niet uit! heeft echt flink te lijden met een zoontje die fiets, kruipt, timmert en de halve zandbak dagelijk onder zijn schoentjes mee naar binnen neemt...hahahah...maargoed, wel weer een flinke klus..pfff misschien tot later?
haha veel water komt wel goed !!.. drink zo 3 liter op een dag nu !. honing kan ik wel even halen .. en anti flutjes.. kan ik ook wel even halen thx meid !! hoe is het verder met je
goed hoor! probeer zwanger worden iets naar de achtergrond te plaatsen door met andere dingen bezig te gaan... wel gezond he? jij schiet al weer op naar 12 weken zeg....super he? het is je eerste toch? liefs
he meid ja dit is mijn 1e dus het is allemaal spannend.. ! het is moeilijk om zwanger worden naar de achtergrond te plaatsen .. dat wilde ik ook doen maar dat lukte mij echt niet.. ! zeker niet zolang ik hier kwam want je ging toch in de gaten houden hoe en wat en wanneer je vruchtbare periode was en ging je toch vrijen .. ! dus ja dat had ik wel erg maar ik huim gewoon voor je ... bij mij was het ook in ronde 11 raak ! van mij mag die 12 weken wel komen !!
Hey lady`s, Kwam ook weer even spieken hier.. Zit op het werk maar is niet zo heel veel te doen, dus dacht ga hier weer even gluren. Nog steeds geen rood hier...maar ook geen positest. Had me voorgenomen om niet te gaan testen voordat ik een week overtijd was....Maar helaas....ik moest vanmorgen naar de kruidvat dus heb maar die 2 voor 5 test meegenomen en net ff gedaan...negatief. Zou ik te vroeg kunnen zijn? of doordat het niet met ochtendurine was? Heeft hier iemand ervaring met deze testen?? Fijne dag allemaal Liefs
Dit heb ik gehaald, zelfs voor BV is het veilig. Hoestdrank bij prikkelhoest noscapine Echt goed tegen prikkelhoest, en bij apotheek gehaald.
@Ingef, ja gaat wel, genkeusde rib is alleen minder, best veel last en het hoesten blijft. Zo meteen dokter even bellen of VK
hey balen dat je nog geen duidelijkheid hebt... naar mijn weten zijn de testen van 2voor 5 van kv goed en gevoelig... volgens mij is het wel het beste om met ochtendurine te testen... s6
VInd het best knap van je proficiat met je gewichtsverlies en je nuchter denken en zo is het ook bij ons gegeaan die maand. Man zei me ook dat hij echt zo niet door kon gaan vrijen wanneer moest omdat hij al zowieso geen "konijntype" is zoals hij het een naam geeft
Ricmar het spijt me te lezen dat je op CD1 zit ,als je vragen hebt zou ik ze ook stellen bij degene die het echt zouden weten (medisch gezien). Heb met je te doen! Lovepeet ,beterschap! Goofy wanneer moest jij nu op echo gaan? Zit weer met mega migraine aanval dus hou het kort ,kids zij nu met de blokjes aan't spelen kan ik snel was opvouwen en volgende insteken. Dit weekend dan maar gaan kijken voor verjaardagscadeau ,man zit me de hele tijd te vragen wat ik nu wil haha (doet die anders nooit)en stelde zelf voor om naar de juwelier te gaan