NOD mei 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jessie80, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    klopt helemaal hoor! probeer het wat naar de achtergrond te doen, maar helemaal lukt natuurlijk niet... daarvoor is de wens te groot...merk wel dat ik het nu iets makkelijker los kan laten dan bij de eerste... toen dacht ik soms echt; "kan ik wel zwanger raken?" etc...nu heb ik dat niet, want we hebben al een prachtig mannetje...

12 weken, ja maar kijk maar uit meis, het gaat ook wel weer snel straks hoor! goed genieten, de eerste zwangerschap is zo uniek, dat maak je nooit weer mee!!!

liefs

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    zou kunnen dat je te vroeg bent en door de middagurine niet genoeg hcg, maargoed, je cyclus zou natuurlijk dit keer ook langer kunnen zijn? hoop het natuurlijk niet voor je ....

liefs

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    gekneusde rib *heeft het helemaal niet meegekregen:):)* hoe dat zo meis? pijnlijk zeg.... kusje voor je ribje...;)

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    tja hier hetzelfde...voor het stoppen met de pil nam mannetje altijd het initiatief en ik maar roepen,: "nee, geen zin, blijf af";) en nu ineens :" schatje, .... zin?" gaat toch opvallen dat ik nu ineens initiatief neem...hahaha.. nu moet ik ook wel eerlijk bekennen dat ik meer zin in sex heb sinds het stoppen met de pil hoor, maargoed, ik laat het hem bepalen en dan blijft het leuk... gewichtsverlies, ja goed he? nu bijna 20 kilo.... :$ hihihi..*trots* maar er zou nog met gemak 30 kilo af mogen hoor... maargoed, iedere kilo is er weer één en ik voel me zoveel fitter!

en jij? inmiddels wat gewend aan het idee van weer zwanger zijn?

liefs

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    zo....pauze weer voorbij.... *sleept zichzelf weer naar de vloerolie en de poetsdoek* pffff....hoeveel calorieen zou ik hier mee verbranden? hahaha..maargoed, de vloer wordt weer heel mooi... de kleur en glans komen helemaal weer terug, dus het is het poetsen waard...

liefs en tot strakkies...

6. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

kom strakjes weer dochter had net tantrum ben er echt niet goed van.

Heitjes ,hoe maak jij het??

ingef ,20 KG AMAIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!

GOED ZO!!

Voel me nog steeds niet goed of lekker zoals jullie zeggen in de zwangerschap ,hoop toch dat het tij snel mag keren ,heb geen recht tot klagen maar dan nog voel me niet meer mezelf (dit had ik niet bij de andere keren)

Nu eten gaan ,doei!

7. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hai dames,

Hoe is het hier?
    Ik ben afgelopen maandag begonnen met een afvalstrijd, de mijne dus. Ben nu al 1.8 kg afgevallen!! Vind het wel goed van me zelf!!
    Het is niet de eerste keer dat ik aan het lijnen ben. Heb er aanleg voor. Dus om aan te komen. Wil me minder met het zwanger worden bezig houden. Dus vandaar dat ik meer op me afvaltopicje kom dan hier. Ik moet er gewoon minder mee bezig zijn, want ik raak steeds meer gefrustreerd. (hoop niet dat jullie me het kwalijk nemen als ik even wat meer afstand neem) Kom nog wel af en toe buurten hier hoor, maar ik ga me niet meer zenuwachtig lopen maken voor me nod. Weet dat jullie er voor me zijn om me aan te horen en mee te leven en dat waardeer ik enorm, jullie zijn schatten!! Dat wil ik jullie wel laten weten!!

Dikke XXX van mamatje

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mama77 goed bezig , wat voor dieet volg je??

9. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi Ricmar,

Ik doe de Sonja Bakker.

Hoe is ie met jou?

10. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Laatste iui ook mislukt??

11. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Wat een gedoe allemaal met die gyn zeg, gatver!!

Dikke knuf voor jou!!

12. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Weet je sinds mijn laatste ongie(wat weer een innestelingsfout was) blijft me temp na een dip weer vrij hoog.....vind ik echt raar. En heb ook inene veel puistjes in me gezicht.....

13. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    moet weer ff plassen hoor....drink ook zo veel water.....

14. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    zooo hehe dat lucht op!!

15. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hmmmmm Ricmar waar ben je??

16. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    ooooo daar ben je weer!!

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    mamatje, ik ben zo blij he...

Kan je niet voor jezelf pendelen? want je had mij 2 jaar terug bijna helemaal goed...behalve dan de IUI...

Je bent de enige!!!! van de wel 100 pendels ofzo...

18. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Heee Miran,

Dat meen je niet wauw!! Ik ben ook superblij voor je!!
    (Nu weet ik wie je bent haha, moest ff kijken)
    naam veranderd?

19. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Kan wel voor mezelf pendelen....maar dan speelt eigen gevoel mee. Dus kun je een valse pendel uitslag krijgen. De pendel geeft nu aan voor mezelf mei......

20. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Toch de laatste keer weer een foute innesteling gehad. Maar snap me temp van nu ook niet echt en me puisten in me gezicht....moet je maar kijken bij FF in me onderschrift.....

Deel Deze Pagina