Bel de gyneacologie afdeling en overleg daar, wanneer zij zeggen dat je bloed moet prikken dan alsnog verwijzing vragen. Mijn menstruatie was net zo deze ronde, ook te weinig en te gauw gestopt! En dat je eerder negatief testte terwijl je wel zwanger was....gewoon eens bellen.
Goofychick ik zie dat jij zwanger bent, en dat je laatste menstruatie anders was? Hoe was het bij jou dan? Mijn vriend blijft vol houden dat ik zwanger ben..
Heitje fijne vakantie! Koka, proficiat! @hier, vandaag waren de duivels daar na 4 dagen overtijd...........( jammer maar helaas.) Ach kan toch nog niet echt iets van m'n cyclus zeggen na de bevalling zo.... Ik ga naar de NOD Juni! (hopelijk niet tot ziens
Volgens mij is het dan toch echt waar. Heb net een Clearblue test gedaan, zo'n digitale en die geeft aan 'zwanger'. Joehoe!! Ik ben super blij, maar ook erg bang dat het mis gaat.
Koka, gefeliciteerd hoor! En nu toch proberen te genieten he!! @MIspoes, balen zeg... 4 Dagen overtijd, dan krijg je toch behoorlijk hoop he! Hopelijk mag het de volgende ronde raak zijn!
@Koka, gefeliciteerd meid! Jep.. mensen zijn misschien toch meer buiten met dit mooie weer en niet achter de computer? Ik weet het niet.. Ik ga zelf in elk geval ook een paar dagen weg en daarna weer dus waarschijnlijk tot over een week! Hopelijk is dan mijn eitje geweest (alleen dan wel graag dit weekend, van volgende week ben ik weg zonder mannetje)..
dat zal het waarschijnlijk zijn, het is idd. lekker weer. veel plezier in iedergeval en laten we dit weer houden
helaas, gaat niet werken, mijn computer of de zp pagina gooit me er steeds uit..... morgen maar weer proberen... sorry! xxxx
psfff... wat is het forum traaaaaaggg... nou ja, had gelukkig niet veel bij te lezen...hahaha wat een heerlijke dag was het met heerlijk weer he? super! net lekker uit eten geweest...bij el pacho... mmmm..lekker! straks lekker slapen, jullie ook alvast lekkere nacht gewenst en tot morgen! liefs..
zo heb een super avond gehad, mijn lachspieren doen het nog!!! Adje is zooo gek! whahaha fijne avond allemaal, liefs mij
ik meld me ook weer even. Nog 4 dagen tot mijn NOD. Vanmorgen was er een duidelijke tweede streep zijchbaar op mijn ovu test. mijn vriendin vertelde dat het kan betekenen dat ik zwanger ben. Kent iemand dit? gr
Gefeliciteerd Koka!!! Geniet heel veel van je zwangerschap, hoe lang was je bezig, als ik vragen mag?