NOD mei 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jessie80, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oeh dat klinkt niet best, gelukkig gaat het nu wel wat beter...kan je fit je zwangerschap in ;)
    Binnen 1 en 3 dagen zit ik gezellig naast je op het bankje! *neemt alvast een aanloop*

2. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

hallo dames,

even een berichtje.... nog niet ongi geworden dus ga der vanuit dat ik gewoon echt ongi ben geweest van 12 mei. door de pil (mee gestopt inmiddels geen zin in zulke ellende weer)

verder gaat alles goed hier... maar zo druk. werken hond geopereerd lange revalidatie... maar goed bijna vakantie eind juni...

groetjes zomaar

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hahaha..'tis was he? met die eitjes van tegenwoordig.... ;)

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey zomaar!! leuk om weer even iets van je te lezen... sterkte met alles meis! heb je je zwangerschapswens nu aan de kant gezet? (sorry alvast als dit een domme vraag is...)

jaaa... 3000 berichten!! :D

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ik ga door naar mei...helaas

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    juni bedoel je? helaas meis...balen....dikke knuff en zie je daar..helaas....

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    eh.. juni.. denk ik?

Balen meid, knuffel :(!

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Het is er al best gezellig.. al had ik er liever zonder jullie gezeten natuurlijk!

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    inderdaad, best gezellig en er wordt nu eindelijk wat meer gekletst....ook we leuk.. het was er steeds zo rustig.. veel mensen hangen hier nog he?..net als ik trouwens...;)

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ach, ik zap een beetje op en neer.. mei staat nog in abonnementen ;)

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden
    Hoe is het hier?

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

oh stom ja dat bedoelde ik..heb alleen nu een nieuw probleem whaha

gistermorgen roze verlies...later bruin en goed bloedverlies...
    Na het douchen heb ik niks meer gehad, alleen iets slijmerigs bloed tijdens plassen...
    vanmorgen iets bruin slijm, maar weer geen bloed...
    en temp is nog steeds hoog...37,0
    Ik weet niet wat ik hier nu weer van moet denken...
    liefs mij

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey Zomaar en Senna!
    Kwamen jullie weer even kijken? Gezellig! Hopelijk gaat alles goed bij jullie!

Weer het einde van de maand....ook mei is coming to an end....Bye mei...*zwaait naar de zwangere meiden in mei, ook al zijn het er bar weinig...*

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik vind mei een topmaand ;) ook al was mijn ei waarschijnlijk in april........ ;)

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja, was zeker een topmaand voor jou!
    Pfoe, gelukkig heb ik nog nét niet gezegd dat ik de mei-maand een maand met überslechte resultaten vond (oh, nu dus wel ;) )... hihi ja de roze meiden zijn extra speciaal deze maand, die hebben dus eigenlijk extra geluk gehad!

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meid, hier een zelfde verhaal gehad, maar iets later. Je zit op 8 DPO zie ik, kan zo maar dat het geen ongi is maarrrrr.................ff afwachten dus.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heitje, waarom heb je een FM gehad??? Om het beter in de gaten te kunnen houden??? Hoop dat het helpt, bij ons hielp het wel, dacht toen dat mijn ei al geweest was maar bezoek gyn meldde mij anders, en toe iid dag erna gesprongen.
    Duim verder voor jou!

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik ging heen voor een samenlevingstest maar omdat ik toch al op die bank lag heeft de gyn gelijk even gekeken hoe het eruit zag van binnen. Hij keek naar mijn baarmoeder, legde uit wat ie zag en ging toen richting eierstok. Hij zei dat ie zag dat mn eitje nog niet gesprongen was en dat ie dat kon zien aan de 3 streepjes die hij zag?? Toen ging hij het eitje laten zien en opmeten.

Voor mijn gevoel klopte het wel precies met mijn gevoel al die maanden, heb dus nog nooit 'misgeklust'.
    Wel fijn om te weten dat ik mijn lijf al die tijd goed heb aangevoeld. Maar ook weer minder leuk omdat ik weet dat ik al die kansen benut heb en dat het nog nooit raak heeft mogen zijn....

Dank je voor het duimen!

19. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina