ja helaas :x zeer irritante familielid die alles meeleest en doorbrieft na ongewenste personen of dr eigen draai eraan geeft
wooohoooo super!! en nee zat niet in de zon we wandelde in de zon even na de stad gewaggelt met de kleine, hor gekocht voor haar kamertje ennnnn hehmmm o ja billendoekjes waren lekker goedkoop en nog een paar schoentjes voor dr liep lynette ook nog tegen t lijf, was weer gezellie!
nou hier is ie allesbehalve klus fanaat....dus ik stond ervan te kijken heb een keer uit protest dat ie een avond op de bank lag te ronken mn hele slaapkamer suurstokroze gelatext .... toen moest ie wel
Hahaha heb je dat echt gedaan? Wat stoer zeg! Moet ik hier denk ik niet proberen. Dan schildert hij de buitenkant paars met rode stippels.
ja echt gedaan als klapper op de vuurpijl ook zuurstokroze gordijnen opgehangen en nu is het op de gordijnen na heb nog geen leuke gevonden alles grijs/wit antraciet met zilver
Haha, geweldig die klus (in de oorspronkelijke betekenis van het woord) verhalen. Ik hoop dat ik mijn man er toe kan aanzetten dit weekend de wc-borstel-houder op te hangen.. Moet zeggen, ik ben zelf ook niet zo fanatiek. De stofzuiger staat al een week in de woonkamer naast een emmertje sop (dat inmiddels wel koud zal zijn ).. onze nieuwe kast was binnen en die wilde ik uitdoen voordat ik 'm inruimde.. ik moet dus nog 2 vakjes
ik heb een keer de eettafel aan de vloer vastgeboord en manlief is een keer door een gipse wand heen gevlogen met het bed verschuiven en echt elke keer lache
even correctie op altijd lachen behalven samen behangen dat staat hier gelijk aan in scheiding liggen
Haha behangen doen we niet we hebben iemand met een verfspuit laten komen en nu is alles licht geel (zelfs het plafond want we hadden geen zin om af te plakken) Hier gaan we straks BBQen heb alles bijna klaar en lig nu op de loungeset buiten te laptoppen.
lekker bb10 nou witlof staat in de oven alleen 2 vingers verbrand tijdens carameliseren zit even te dubben om de hap te bellen doet auw! naja t is gekoeld en gebonden alleen 2 vingers kloppen eel erg
yap 15 min had vette gaas van mn werk liggen die zit er nu op normaal trekt t er de brand uit maar loop nu tussen laptop en vriezer zalig effe zo met verband tegen t ijs