Rustig, laatste maand, dus hopelijk is het raak! Anders moeten we vanwege mijn ooroperatie 1 maand overslaan Dus allemaal heeeeeel hard duimen voor me
waren veel kleintjes rechts was erger dan links maar links groeit dat ei dus maar ze staan beide infeite vol met mini's zeg maar
Dan heb je kans de je follikel wat langzamer groeit op het einde. Dus misschien pas dinsdag je eisprong. Hopelijk vind je in iedere geval snel je piek, en kan het duimen weer beginnen
Hee BB10 hoe was je echo en samenlevingstest? Ik had links en rechts een eitje van 19 en 21 mm, dus waarschijnlijk vandaag mijn eisprong. Samenlevingstest was ook goed maar eerlijk gezegd zegt het me niet zo veel omdat die test ongeveer 10 uur na het vrijen was. Ik zou veel liever een samenlevingstest van een dag of twee na het vrije willen, zodat je er ook echt wat aan hebt. 10 uur is nog steeds een vrij krappe planning als je je ei verwacht
oh sammie dat wist ik ook niet dat ze dan minder snel groeien....mijn eierstokken zitten vol kleine blaasjes....
He Ricmar, ik zag een paar berichtjes over samenlevingstest en wanneer wel en niet betrouwbaar, maar ik begrijp het niet helemaal. Ze testen toch gewoon of de zwemmers van je vriend nog leven zo'n 10 uur na het vrijen? Hoe heeft dat te maken met of je op dat moment vruchtbaar bent? Denk dat ik het niet goed heb begrepen bij de FA deze week Ohja en nu ik toch bezig ben: wat is MMM?
mmm = medische malle molen ik denk dat ze dat rond de vruchtbare periode doen ivm met het slijmvlies waar de zwemmers door moeten
ze kijken ook hoe ze idd bewegen in het slijmvlies....en geen vruchtbaar slijm houdt in geen zwemmers.....
Als je niet in je vruchtbare periode zit is je baarmoederslijm niet goed voor de zwemmers, ze kunnen daar niet in overleven. pas rond je ei veranderd te slijmvlies waardoor zaadjes langer kunnen overleven. zou je dus te vroeg in de cylus een samenlevingstest doen dan geeft dat een vertekend beeld.. MMM staat voor medische malle molen
ahaaa dat is duidelijk! ik dacht dat het gewoon mooi meegenomen was dat ze het in je vruchtbare periode testen. Nou gelukkig was alles goed. Mijn vriend had beloofd te stoppen met roken als er aan zijn kant ook maar iets niet goed was. Helaas zit het allemaal bij mij........
Morguh dames Dank jewel sammie ook ik ga voor je duimen!!! hier: moest net niezen, en kreeg daardoor een hele velle steek onder in mijn buik, auw.
hooikoorts hier en tja zwanger voor de lente toen las ik deze tip ook hier ergens op t forum, en t helpt wel wat