Dank jullie wel voor alle knuffs dames Ik zit krom van de pijn in mijn buik, dus de boel is straks weer lekker schoon van binnen Als nou die zwemmers het eitje een keer vinden redden we het misschien toch nog binnen het jaar! @BB: Ik zie dat de testen tot nu toe allemaal positief zijn, super meid!
duimden draaien voor je kubus! het is je zo gegunt! hier ei bijna gevonden ovu test nog niet knal posi maar komt in de buurt dus sammie ik denk dat je gelijk hebt
Musty: ik heb 1 maand ovutesten gebruikt. Maar ik kon er niet wijzer van worden. Ik had van die midstream testen van sensitest. Netjes iedere dag op het zelfde tijdstip getest, maar testen bleven allemaal even vaag.... Is het verstandig dit dan nog eens te proberen of??
marije het kan zijn dat je een maand geen ei hebt dat gebeurt elke vrouw wel eens ik heb bij mn dochtertje ovu testjes (dipstikjes) van babyboomshop gebruikt ik gebruik nu wondfo dipstick ovu testjes die van sensitest heb ik ook eens gehad en daar werd ik ook niet wijzer van von ook geen ei terwijl bloedonderzoek uitwees dat er wel een eisprong was
Welkom in mei.. .. we gaan over een week of 2 allemaal die zwemmers aanmoedigen! @all, hier een heerlijk middagje in de tuin gehad, de lente en zomer mogen van mij het hele jaar duren!
Ik gebruikte die van matcare (rechts in de balk) 10 testen en daar krijg je 2 zwangerschapstesten bij. Voor 15 incl verzendkosten dacht ik. En daar kan ik iedere maand precies mijn ei mee vinden. Nu deze maand ff niet want nu doet de gyn het voor me (lekker makkelijk)
hallo lieve meiden, ik kom me hier ook maar eens melden... was nog in april blijven hangen, maar hoor natuurlijk gewoon hier.. mijn nod is 12 mei (zo uit mijn hoofd hoor...) liefs
Vwb mezelf ben lekker de hele dag buiten geweest! Beetje in de moestuin geprutst en daarna lekker met vrienden flink Prosecco gehesen in de tuin....er is wat voor te zeggen om nog niet zwanger te zijn
t regens hier zal je net zien als de was net buiten hangt vanaaf betijds naar bed en nog effe feesten tussen de lakens, kleine was vroeg wakker voor de laatste fles dus kunnen voor t eerst sinds een half jaar betijds na bed wat een verwennerij
ik zou hem wel ff fotoshoppen...en de achtergrond weghalen die takken...dat maakt de foto rustiger en heel mooi!
musty wat een heerlijke foto (smelt) @fotoshoppen vind het knap ik krijg dat dus niet voor elkaar zou niet weten hoe..
heb teveel foto's om te fotoshoppen heb wel programma ervoor volgende maand doet er een foto mee van de fotoshoot voor baby van de maand ppff wat zei ik nog over vroeg na bed gaan hoezo zp verslaafd
ooh op canvas printen!! zou een hele mooie zijn...echt zomers! Jammer alleen dat je man met ogen dicht ligt...open zou nog mooier zijn...hihi..maar een tevreden mens doet zijn ogen wel eens dicht om te bedenken waar hij overal blij mee mag zijn en dat hij een gezegend mens is......hihi...