ach het is ons al eens gelukt en t gaat vast en zeker weer lukken en we genieten ondertussen volop van onze meis en het is het allemaal dubbel en dwars waard
Ik zit al sinds dat ik besloten heb dat ik een kind wil, in de MMM. Ik mis namelijk een essentieel onderdeel om zwanger te worden, namelijk een MAN . Ga ook naar een kliniek en niet naar het ziekenhuis. De MMM heeft ook wel voordelen vind ik: ik weet inmiddels behoorlijk goed hoe mijn lichaam in elkaar zit, wat mijn cyclus is enzovoorts. Heb er alleen tot nu toe geen BAL an (want tja, ben gewoon opnieuw ongi geworden... tssssk). Ik ga ook naar een kliniek, niet een ziekenhuis, is toch wel prettig....! We zijn immers niet ziek he??
hihi, toch wel apart dat in het begin van mei topic echt allerlei mmm meiden eruit schieten...want dan duurt je cyclus vaak langer....En dan nog een paar die gewoon een lange cyclus hebben. Wel veel nieuwere meiden, of sommige die anders niet veel meekletsen hahaha...ben de oude garde gewend maar daar zijn ze bijna!! allemaal zwanger van...... Leuk leuk leuk!! gezellig hoor, nieuwe meiden en lekker kletsen!! Laat mei maar heel vruchtbaar zijn!! (voor mij april...maar jullie snappen het wel hihi ei in april...nod in mei)
Precies,wat jij zegt! Jij mist een man, ik mis een eisprong, maar we zijn niet ziek Normaal gesproken is kindjes maken een leuke aangelegenheid, door niet naar het ziekenhuis te gaan proberen wij het nog zo aangenaam mogelijk te maken Wat een teleurstelling dat je weer ongi bent geworden. Nu nog een poging? Groetjes Annedore
hellow lady's. Hier ben ik ook in mei. Het eerste bruin verlies is gespot na dat ik dinsdag m'n laatste dosis Primolut heb genomen. Nu maar hopen dat een normale cyclus gaat zijn.
hey koeky... spannend joh, veel last gehad van de primolut? net de laatste ingenomen ook ingenomen ben benieuwd 2 kilo aangekomen van t vocht vasthouden @ mgwc... idd whahaha had er nog niet opgelet met de meiden in de mmm @ anedore... fijn dat je verders helemaal toppie voelt ik wordt na een periode toch wel knap beroerd van t pcos
Ik ga bellen met de kliniek om de opties te bespreken mijn kansen wat te verhogen. Ondertussen zit ik mijn ongi gewoon uit en heb ik de ovutests alweer klaar liggen voor de volgende IUI... Inderdaad veel MMM-meiden. Misschien omdat wij er toch meer mee geconfronteerd worden dan andere vrouwen, er meer mee "moeten" bezig zijn??
balen meissie je zit al in mei. denk dat ik hier ook terecht kom aangezien cyclus steeds 31 dagen is. dus testdag 2 mei. kom heir af en toe mee babbelen als jullie het goed vinden. ben er niet vaak meer beetje af stand. nou tot horens...
@Claire, nee geen last gehad van de Primolut ja een beetje misselijk soms. @Zomaar, balen meid ik hoop gewoon dat je 2 mei een mooie test met 2 strepen in je handen hebt. Hier ik heb ook wat afstand genomen, ik kijk hier nog wel vaak en klets wel wat. Maar zodra ik merk dat ik er weer erg op instorten sta, trek ik me wat terug.
@Claire: Toppie is een groot woord hoor Wel sta ik er nu waarschijnlijk nog wat meer onbevangen in, omdat we pas net in de MMM zitten. Ook al zijn we wel al ruim 3 jaar bezig Nu wachten we dus op de ongi hè? Het zal mij benieuwen... @Mir: Ik zie in je onderschrift iets staan over tp's en IVF. Heb je eerst al IVF gedaan en doe je nu IUI, of.......??? Groetjes Annedore
@Annedore: Klopt. Ik heb eerst IVF gedaan. Om de wachttijd te verkorten kun je ervoor kiezen zelf een donatie te doen. Heb dus een eiceldonatie gedaan. Je mag in zo'n geval de helft "zelf houden", vandaar die terugplaatsingen... Ik hoop dat ik nooit meer IVF nodig heb. Hoewel het niet het ergste van de wereld is, is het behoorlijk ingrijpend. En als je dan vervolgens gewoon alsnog met lege handen staat, is het niet leuk...
Jeetje, wat heftig Mir. Hoe ga je er nu mee om dat iemand anders misschien wel een geslaagde tp heeft gehad van jouw eitjes? Of krijg je dat wel te weten? Het lijkt me best ingrijpend, zo'n eiceldonatie. Ik hoop ook dat je nooit meer IVF nodig hebt. Wat zou het heerlijk zijn als je 'gewoon' snel door de IUI zwanger zou worden. Ik hoop het voor je! Misschien volgende maand goed nieuws Groetjes Annedore
ga ik ook proberen om nog meer te minderen laat maar mooi weer worden weer.... hopelijk beide op roze meid.. we spreken elkaar
Zeker heftig... Ik kom er pas over jaren en jaren achter of de tp van mijn eitjes geslaagd is... Het kind dat uit die geslaagde zwangerschap geboren wordt, kan op 16-jarige leeftijd mijn persoonlijke gegevens opvragen. Tot die tijd weet ik dus niet of de tp van mijn gedoneerde eitjes geslaagd is geweest. En stel dat dat nieuwtje komt... Tja daar ben ik dus op voorbereid.... Het is inderdaad heel ingrijpend, maar als ik zelf zwanger zou worden dan vind ik het geen probleem. Stel dat ik zelf niét zwanger word, dan heb ik nog 16 jaar de tijd om aan het idee te wennen dat er toch ergens misschien een kind van mij rondloopt. En ergens vind ik dat ook wel weer een leuk idee...
Goh Mir, ik ben er een beetje stil van. Ik heb echt bewondering voor hoe jij hiermee omgaat. Het zal wel een dubbel gevoel geven. Aan de ene kant mooi dat iemand iemand anders (misschien) dan door jouw eitje een kind heeft mogen krijgen, maar aan de andere kant nog het afwachten of het je zelf gaat lukken. Maar: positieve gedachten zorgen voor positieve dingen. Dus ik ga heel erg voor je duimen! Groetjes Annedore
@ koeky... ah spannend spannend! @ Mmiiiiir... wat een bijzonder verhaal en wat een onwijs moeilijk/knap goed overwogen keuze (als je me nog volgt)
Nog meer dames in voor een duim-ruilactie? Ik ben trouwens ook heel goed in het oud-katholieke gebruik van kaarsjes aansteken. Maar dat doe ik alleen maar ten tijde van de bevruchting van het eitje en rond NOD... Je moet natuurlijk niet té veel gaan verwachten he?
Ik betrapte mezelf laatst ook op een soort van ritueelachtige actie. Voor de eerste afspraak bij Geertgen, moest en zou ik precies die sieraden om die ik ook om en in had toen we gingen trouwen En ik vond nog een rompertje, dat we hadden gekocht toen ons kleine hondje gesteriliseerd werd, en dat ligt nu naast mijn bed. Ik heb het gebombardeerd tot soort van talisman Soms pak ik het 's nachts ook En dat terwijl ik mezelf toch als 'nuchter' bestempel Maar en masse kaarsen in de brand steken en duimen draaien kan sowieso niet kwaad , dus why not? I'm IN!! 8) Groetjes Annedore