Daar spreekt een kenner, hoe doe je dat? Ik wil dat ook met een man doen maar geen idee hoe ik het moet doen. Is het kort uit te leggen?
manlief was bijna in slaap gevallen en zij lag hm een partij te teroriseren whahaha vingertje in zn neus aan haren trekken ect de boef nu ga ik echt echt na bed
goofy, nee ik kan je het niet leren haha..ik kan het amper zelf..mijn man kan het wel... Maar wat hij doet is photoshop gebruiken en dan op youtube opzoeken hoe je iets moet doen hahaha...word het namelijk voorgedaan!! Dat is wel handig...en hij heeft een boek gedownload over werken met photoshop.... Ik kan het echt niet!!!! Doe maar wat hahahaha
In principe is het secuur kleuren in photoshop. Je kan het ook met je magic wand doen. Ik wil het wel voor je proberen hoor als je er niet uitkomt.
Ik kan alleen met heel veel handwerk photoshoppen. Pas nog een foto bewerkt, kon vast makkelijker maar het resultaat was wel heel mooi. Maar goed, hier moe en een drukke week voor de boeg (met hopelijk opbouwende spanning en uitblijvende ongi).. dus: welterusten!
Goedemorgen! Nou bah, het mooie weer is er hier wel af. Gisteren nog in de tuin, vanacht begon het te regenen en nu is het druilerig....hoop dat het weer snel een beetje opknapt, want volgende week ben ik vrij! Joehoe!
morguh! ik heb t ziekenhuis al gebelt vanmiddag 4de FM ei lijkt niet te willen springen ovu testjes steeds negatief en mn temp is onwijs gekelderd ipv omhoog... of hij moet nog springen of hij is ingeklapt of hij wilt niet springen afwachten maar weer, ieder geval suf geklust voor niets lijkt t erop (nou ja voor niets )
musty wanneer was je laatst fm ( ben het even kwijt hoofd lijkt wel vergiet) en hoe groot was toen je follikel? je hebt geen pregnyl ofzo gehad??
@ ricmar... vrijdag de laatste fm gehad en toen was ie 20 mm bij mn dochtertje had ik geen pregnyl nodig sprong t ei zelf dus tja ovu testjes negatief en zi mn temp kaart assistente snapte er ook neits van en mag vanmiddag om kwart voor 2 komen
Musty ik duim meid!!! Voor iedereen trouwens aub. : HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG
ik merk er helemaal niks van behalve die obstipatie en temp blijft nog vrij hoog. maar die zal wel gaan zakken