ik zal jessie verassen op t wachtbankje met Bekijk bijlage 67943 en op jullie wachten da jullie aanschuiven
Vandaag plan 2 gemaakt voor onze kinderwens... Omdat de donor niet naast de deur woont (lees ca 2,5 uur heen en dan weer terug) gaan we een plan 2 bedenken. De follikelmetingen vinden dan plaats ons ziekenhuis en de daadwerkelijk IUI kan dan dan elders plaats vinden. Helaas alleen geen afspraak op zeer korte termijn ivm vakantie ferititeitsarts maar oke 31 mei staat genoteerd. We krijgen dan een intake en ik moet de gegevens van mijn ziekenhuis meenemen. Nu maar hopen dat het niet eens nodig is, maar oke er is een noodplan.. (ik zet dit in meedere topics waar ik post)
Thanks! En hoe meer zielen hoe meer vreugd.. dus kom er gezellig bij allemaal! @Ricmar, hopen dat het niet nodig is, maar wel fijn dat de afspraak staat.
hopelijk werkt plan a gewoon nu eens! en anders gaan we met zn allen heel kwaad worden op moedertje natuur
Over een paar dagen ga ik met jullie mee genieten van die hapjes....haha als ze dan niet al bedorven zijn.
@Musty: spannend! Jammer dat we geen robots zijn die gewoon ingesteld kunnen worden Nu maar afwachten of ei hartelijk is verwelkomd door zaadjes @hier: soms heb ik zeurderige steekjes links en rechts. Vooral links, daar zat het ei. Ik dacht eerst dat ei rechts zat, maar volgens manlief zat 'ie links. Kun je het voelen dat je follikel groeit? Of heb ik psychische steekjes? @all: wat zijn er veel meiden in mei. Hoop dat er velen niet door hoeven naar juni! Groetjes Annedore
@Marije, dan moet je ei snel zijn hoor.. Hier zojuist pasta met spinazieprut gegeten. Nu spullen pakken voor pilates.. en daarna jaarvergadering.. dus ben er verder niet vanavond. Doei!
@ annedore... door de clomid voel je ze idd groeien letterlijk whaha buiten de clomid om weet ik het zelf niet, wel gehoord dat vrouwen het idd voelen
ik voel ook altijd steekjes nu heb ik veel steekjes links dus zal mij beneiuwen of follikel links zit heb wel veel pijn als vlak voor ei
Die Gonal is natuurlijk om het follikel te laten groeien, dus het zou wel kunnen. Ben alleen zo'n MUTSY die dan denkt dat het tussen mijn oren zit. Durf niet zo goed te hopen, bang teleurgesteld te worden.
dan zal dat van mij ook wel door de clomid komen dat ik ze zo voel.. als het er maar niet te veel zijn
Hoi dames, gisteren had eigenlijk mijn ei moeten zijn, maar ik heb hem niet gevoeld. Vanmorgen voelde ik wel een steekje, maar meestal duurt het veel langer. Ben benieuwd of ie al wel gesprongen is. Misschien maar even het zekere voor het onzekere nemen vanavond Ik ben in mijn clomid week 2x het pilletje vergeten omdat ik op reis was voor mijn werk. I.p.v. 's avonds heb ik hem toen de volgende morgen genomen. Afgelopen donderdag had ik wel twee eitjes van 19 en 21 mm, dus het zou gewerkt moeten hebben. Ik hoop zo dat het deze maand raak is!