ik kan je uit ervaring vertellen dat niet hopen A niet lukt onbewust doe je het toch en B de teleurstelling is er ook dan @ pientje spannnend!
nou na al die jaren... hebben jullie toch wel eens dubbel of trippel geluk verdient ja geloof dat 3 idd discussie wordt het moet voor jou en de uks te doen zijn
Hoi dames, na een druk weekend zie ik dat jullie het hier super gezellig hebben gehad! Het is een beetje teveel om allemaal door te lezen, dus vergeef me hihi!! Ik zag net op mijn banner dat ik al over 5 dagen mijn ei heb, dus dat wordt flink aan de klus de komende dagen Verder alles goed met iedereen??
hopen dat dit noodplan inderdaad niet nodig is... maargoed je hebt het in elk geval achter de hand he?
Heeeey meidels Net terug van naailes hahaha nee serieus . Tis meer een theekransje maar goed we vermaken ons hahaha. Ben een beetje moe dus duik zo onder de douche en direct me bedje in. Tot later liefies
Goedemorgen dames! Ik snap er niets van, gewoonlijk ben ik zo ongelooflijk regelmatig dat je een klok gelijk kunt zetten op mijn cyclus van 28 dagen, maar gisteren niet ongi geworden.....wel knal negatieve testen! Voel me niet zwanger, dus baal ervan, wil gewoon verder met de mei cyclus.....Gewoon maar afwachten dus, en geduld is niet mijn sterktste punt
goeiemorge! @ koeky... als t maar gezllig was toch @ ingef...zie dat jij vandaag je ei hebt *duimduim* hoe is t met iedereen?
Morgen! Claire je temp is zo mooi gestegen Iedereen succes met eitjes zoeken en op wachtbankje zitten!! Liefs & positieve vibes sturende Lila