En sinds een paar uur zit ik ook officieel in de mei-ronde....maar na 3 neg testen en een geen-zwanger gevoel was dat geen verassing..... Veel succes iedereen!
Ja het is echt wel rustig....kan volgens mij niet van het weer komen want het is hier mooi mistig met een beetje regen :x
Het wordt hier wel wat beter, hopen dat het zo blijf! Volgende week lekker vrij en met manlief een paar dagen weg, dus dan moet het wel lekker terrasjes weer zijn
Of juist niet, bedenk ik nu, want rond die tijd gaat m'n ei ook weer komen.....veel regen en lekker knus in een hotelletje
Toevallig familie van mijn man? Die kan ook niet stilzitten......ik doe dus terrasjes met mijn vriendinnen, of met een glaasje prosecco en een boek
Hoi, Voor iedereen die haar nod rond 6 mei heeft (zoals ik) en vorige week en dit weekend de eisprong waarschijnlijk had (en dus flink geklust heeft) hoe voelen jullie je? Bij mij begon vrijdag het ''ongi gevoel'' met steekjes erbij dus mijn eisprong zou je denken. Maar t gevoel is nog steeds niet helemaal weg! Echt irri....Ook is mijn buik behoorlijk opgezet steeds. Vorige keer was mijn eisprong gewoon heel kort en duidelijk te voelen ik kon het echt plaatsen maar nu weet ik t niet meer. We hebben wel ruim voldoende geklust de afgelopen week hahaha! Ach we zien wel. Hoop voor iedereen op een mooie uitkomst. Grz.
Jeetje ja zeg. Wat een mysterieus iets dat vrouwenlichaam pfff. Ik heb het al een keer meegemaakt en nu toch weer onzeker! We wachten het maar af.
Vraagje: hoe lang na je ei kan je nog een innestelingsdip (zie temp-kaartje hebben? Of moet ik deze maand maar gewoon vergeten, en hopen dat mijn ongi snel komt..?
Ik denk dat je je eisprong op dag 17 hebt gehad, en dus vandaag op dag 14 zit, en is het niet goed als je temp nu daalt.
Dag dametjes!! Ik ben net klaar met werken en hoorde net van mijn schoonzus dat ze zwanger is. Dus ik word tante...
Dat dacht ik al.. nou ja, dan maar hopen dat ongi vandaag of morgen doorzet. Mag ik toch nog in mei blijven.. @Marije, leukleuk! Gefeliciteerd. De eerste keer dat je tante wordt?
Dank je wel...nee niet de eerste keer ( zo lijkt het wel in mijn berichtje zie ik nu) Nee heb al 4 neefjes en nichtjes.
Nou ja, blijft leuk, toch? Hier een neefje en nichtje, maar hoop nu eigenlijk toch wel eerst zelf met leuk nieuws te kunnen komen..