@ marije proficiat! @ jessie... ik denk ook dat je ei op dag 17 is geweest ik sluit me bij sammie aan
Dank jullie wel allemaal blijft inderdaad onwijs leuk! Heb ook hele leuke neefjes/nichtjes!! Maar nu maar eens eentje van mezelf haha...
Ha lieve meiden! Hoe is het hier? Merk dat ik weer even wat minder aanwezig ben op het forum, goed voor de afleiding Ongie gisteren en eergisteren heel heftig, maar vandaag alweer bijna er vanaf. Denk morgen nog een beetje en dan zijn we er weer klaar mee voor een week of 3 en een half Ik ga even proberen om bij te lezen, want volgens mij valt het wel mee... Tot zo!
@ Musty: Wat fijn dat je ei gesprongen is!! En je suf klussen is nooit verkeerd Pffff nu die 2 lange wachtweken voor jou....
@ kubus... fijn dat je ongi bijna weg is!! ja mn ei zweeft ergens ah ja we hebben voor zekerheid mar doorgeklust heb t maar uit mn ff kartje weggehaalt schaam me bijna rot van t klussen
Ik kijk nu al weer uit naar ei over anderhalve week Nu met ongie is het echt een no go... Dan voel ik me vies en moet hij van me af blijven
avond meiden! klussen...deze maand niet echt..maar ventje zei gaan we volgende maand iedere dag! pffft...hij heeft nu al moeite met om de dag hahaha En ik ook.....word daar zo moee van!! grinnik... Hoe is het hier?
Whahaha! meisie toch! Iedere dag... da's dus conditie opbouwen... hihi. (wie trekt dat tegenwoordig wel nog?!? )
hier alles goed lig lekker met de benen omhoog laptop op schoot, kleine ligt tevree te ronken en manlief is koffie aan t maken morgen de hele dag werken en donderdag ook, ik zie er tegen op
Ik hoop het ook Ricmar. Jeetje, ben jij al 15 jaar bezig om een kindje te krijgen? Wat vervelend zeg. Ik hoop enorm voor je dat je op heel korte termijn geluk gaat hebben!
we zijn niet 15 jaar aan 1 stuk bezig voor een kindje, maar wel met tussen pozen. ik hoop snle om HCG uit te kunnen delen aan jullie. Morgen fm dus kijken wat eitje doet