Hier alles goed hoor meid Duurt zo lang iedere keer tot nieuwe nod, mag best wat sneller gaan Als jij je nod hebt heb ik mijn ei!
@ kubus.... ga meteen de tijd vooruit spelen! bha als dat soms toch eens kon hoop t zo deze ronde voor je! en voor alle andere meiden die al zolang wachten
Hoi Ik kom me bij jullie aansluiten...vandaag ongi geworden... Op naar een nieuwe ronde! Wens jullie allemaal heel veel succes! Groetjes
Hoi Ik meld me dan ook maar aan! Mijn NOD is 14 mei, nog even geduld hebben dus.. Iedereen heel veel succes!!
Joepie, ongi is over Heb wel meegelezen, maar had weinig te vertellen Vanaf vanavond tot volgende ongi om de dag klussen. We nemen nu maar het zekere voor het onzekere, met mijn wisselende cycli. Heb dus flink wat te doen in mei
Goedemiddag! wat een rust en stilte hier zeg! En welkom alle nieuwe mei-linge (is dat een woord?) Ben benieuwd hoe het gaat, nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik ben best wel jaloers op alle mensen die hun NOD al zo vroeg in mei hebben.....ik moet nog zo lang wachten Maar ja, ook nog veel geklus in het vooruitzicht dus
He ladies, ongi is begonnen, was gelukkig voorbereid door lage temp gisteren.. maar toch balen. "Goede" nieuws is dat nieuwe NOD nog in mei ligt (uitgaande van 31 dagen.. maar er is geen peil op te trekken tot nu toe)..
Meiden ik heb niet alles terug gelezen ban aan het koken en moet zo weer weg. Vandaag Fm en ik weet waarom ik ei pijn heb Er zitten 4 follikels 3 links en 1 rechts Links is 13 en 2 van 10 en rechts is 11. Nu maarhopen dat 2 doorgroeien en de rest niet of minder anders moeten we afblazen. Maar goed mijn lichaam heeft gereageerd op snuifje clomid BM slijm was al mooi dik
Even kort, Ei is gesprongen, volgende week progesteron prikken en eind volgende week telefonisch consult. Dan hebben we een hele cyclus in kaart. Tot nu toe geen problemen dus dat is fijn maar ook frustrerend. Ik denk er steeds meer aan om even afstand te nemen van het forum om zo wat meer rust in mijn hoofd te creeren. Ben er nog niet helemaal uit.
heyas allen @ ricmar... spannend! en wow wat een eitjes @ bb10.... dikke knuffffel...... blij dat t tot nu al goed is maar je wilt zo graag weten hoe en wat je eraan kan doen @ alle nieuwe damens gezellie schuif aan! @ hier alles goed krampjes steekjes veel dik wit verlies (eew) moe snachts wakker liggen maar ja geduldig wachten... maf raar ei
@BB10, tja die beslissing moet je zelf weten, wij vinden het natuurlijk gezellig dat je hier mee kletst, maar als je denkt dat ff afstand nemen goed is.. dan moet je dat doen. Sterkte! En hopelijk snel duidelijkheid, en dan het liefst duidelijkheid waar goed iets aan te doen is!
Naja...over gekke actie's gesproken.... Mijn mama was vandaag hier met Alyssa spelen...en wij waren ff naar de supermarkt gereden en naar de kinderboerderij....krijgt ze net voordat we hier voor de deur staan telefoon. De vriendin van mijn broer!! Helemaal aan het huilen....mijn broer ligt in Belgie in het ziekenhuis! Blijkt dat ie door een raam is gelopen....de sukkel!! Hij moet een nachtje blijven omdat ze een fout hebben gemaakt... (dichtgenaait terwijl er nog een stuk glas van 3 cm in de grootste wond op zijn been zit) Nu word hij dus om half 10 geopereerd...helemaal out...hij heeft verder nog wonden op zijn borst...armen en gezicht.... En weet je wat hij het ergste vond.......gekke jongen.....mama zegt ie.......mijn tattoo is stuk!! (over zijn borst en naar zijn rug toe) Pfff wel geschrokken dus.....maar alles komt hopelijk goed. Er was geen grote schade....wel diepe wonden...maar tsjah...hij moet gewoon genezen en dan fysio waarschijnlijk want er was een spier gescheurd in zijn been.... (er was sprake van een pees die kapot was, maar gelukkig niet!!) De wond was wel ongeveer 6 cm diep.....die op zijn been.....de rest was gewoon gereinigd en gehecht en daarmee was het klaar......brrrrrrrrr
Mannen! Dat is schrikken! Hopelijk heeft hij niet te veel pijn en misschien kan als het nodig is over een tijdje zijn tatoo weer mooi gemaakt worden! Succes
@Mgwc, dat is schrikken zeg! Hopelijk komt het allemaal weer goed.. @Musty, inderdaad veelste rustig hier! Kom dames, het is echt al eind april, dus de meeste dames kunnen van april hierheen verhuizen!