@MGWC: heftig zeg!! Hopelijk hersteld hij snel. ik heb net even lekker gesport nog 1 dagje werken en daarna lekker vrij...
Ja het is wel erg rustig... Maar ik ga nu me bedje opzoeken...kijken of die er nog staat Morgen nog werken en misschien naar de onthulling van het monument bij de naald. en dan koninginnedag... zal wel een beladen jaar worden dit jaar! Hopelijk word het een mooie dag! Zo drink nog even me wijntje op( tussen ei en ongi drink ik niet), vind dat ik nu wel een wijntje had verdiend Fijne avond allemaal en slaap lekker!
Nou ik weet het niet zo heel goed 'twijfel'. Ik had eergister een paar steekjes, vandaag heb ik niets gevoeld. Dus wie weet is hij al geweest?? Maar de vorige keren had ik in week 3 ongeveer heeel veel last van steken links en rechts in me onderbuik. Maar dan zou me ei wel erg laat zijn...
Goedemorgen meiden, Gister ben ik ongi geworden, dus ik ga door naar ronde 5 in mei. Ik heb mijn nod op 26 mei. Nu maar hopen dat het voor ons allemaal een vruchtbare maand wordt en met z'n allen op roze mogen. liefs mamaloe
Goedemorgen! Dan lopen we bijna gelijk Mamaloe, ook gisteren ongi, nu ronde 4, NOD 29 mei.. we gaan voor dat ei in mei, afgesproken!?
Goedemorgen! @mgwc, heftig zeg! Maar ik moest wel even gniffelen toen ik dat van de tattoo las, waar je je al niet druk om maakt terwijl je nog geopereerd moet worden.... Hier ook lekker weer, helemaal zin in morgen, lekker met kleine smurf en manlief een beetje prutsen en naar wat jaarmarkten en zo gaan. Hopen dat het weer goed blijft. @ marije, iriitant is dat he? Dat je hem soms heel goed voelt en dan weer bijna niet....soms vraag ik me af of er wel een ei is geweest?
@ Jessie, wat leuk. We gaan zeker voor ons mei ei! @ Ricmar, volgens het weerbericht kan het tot 27 graden worden, heerlijk! (alleen jammer dat ik moet werken )
Mgwc, Sterkte! Hopelijk knapt hij snel op! Zit wel stiekem te lachen hoe je dat ook zegt: "Blijkt dat ie door een raam is gelopen....de sukkel!!" hihihihi
Goedemorgen allemaal! Wat een weertje he? Nou ik ga zo nog even werken en dan vakantie! Het is bijna mei, zullen we die met ons allen helemaal roze kleuren? Dat zou toch geweldig zijn!?? We gaan er tegenaan! Groetjes
Wat spannend voor jou en je zus op nod! Hoop dat het dan voor jullie beide raak zou zijn! Wat zou dat leuk zijn voor de kids! Geniet van het weertje vandaag! Liefs
Zo Miran dat was schrikken hopelijk knapt hij snel weer op! Hier ook heerlijk weer, balen dat ik moet werken. En morgen wordt het weer minder. Ach na vandaag heb ik 2 weken vakantie dus ik klaag niet!
hallo ik ga zo lekker naar de kinderboerderij! Haha Fijne dag allemaal/ en fijne avond en morgen hopen op een mooie koninginnedag! Groetjes
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Pff, heb geen zin meer, zometeen maar lekker naar huis en ff van de zon genieten, wat natuurlijk niet mee valt als mannetje hard aan het werk is