Haha officieeeeeel vakantie! whoehoe! Heerlijk! Zonnetje. Al is het waarschijnlijk de laatste zon voor de komende week, maar goed @ ilse: Jaa wel geklust om de dag...dus...wie weet
@ mgwc ... jeemig das schrikken beterschap met hm! @ alle nieuwe damens schuif gezellie bij hoe is het met iedereen??
Hee meiden en onze die-hard mei nod forummer musty. Haha Had me voorgenomen wat minder op dit forum te zijn, geloof dat ik er alleen maar meer ben
@ marije... whaha die hard valt wel mee ben een aantal maand toch heel weinig geweest ivm op da moment ons veel huilende en wil niet slapen meisje maar nu dat helemaal spik en span is heb ik hehmm inene tijd teveel
Haha lekker toch Ik zit heel gezond met een zak chips op de bank... hm neem het er nog even van. Wil vanaf zaterdag er toch een beetje op gaan letten. Teveel aan het snaaien de laatste tijd
hier een bakje yoghurt en dan na bed morgen ons meisie een half jaar... en precies een jaar geleden da ik r voor t eertst voelde *snik* waar blijft de tijd we hebben 1 slingertje opgehangen en 1 cadeautje en slagroomtaart en met zn 3tjes vieren
6 maanden...gaat snel voor bij he? Wij hebben toen ook een lekkere vlaai gehaald en een kadootje haha! Oja en van manlief kreeg ik een halve roos Fijn dag morgen
Denk dat mijn lichaam aan het ontpillen is...ofzo Gisteren bruinverlies. licht roze altijd teken start ongi. Nu de hele dag niets, alleen heel iets roze slijm met afvegen... Dus afwachten wanneer me ongi nu wel komt. Heb geen ongi klachten meer helemaal niks
ik heb geen ervaring met ontpillen maar hoop dat je snel duidelijkheid hebt ja half jaar is niets! een halve roos ?
zonder aankondiging van een ongi direct verlies en geen bruin eerst.. zucht. tja opnieuw een nieuwe ronde met een aantal personen van maart yeahhhhhhh. gelukkig wat bekenden heb in maart al gezegd dat ik niet veel hier meer zal zijn ff afstand
anyway ga douche enzo. en hopen dat de zon nog es komt. voel me k*t mja niks aan te doen... nieuwe ronde nieuwe kansen
He wat balen Zomaar. 't zag er echt positief uit. Snap best dat je nu even afstand neemt. Hopelijk kom je binnenkort zwanger terug. @Yaraah: Jeej meis, hoeveel dagen ben je nu overtijd dan? Is er echt geen mogelijkheid dat je toch nog positief kan testen? Liefs, Duveldraakje
@Zomaar, balen meid, knuffel! @Ilse, of dat roze-bruine is een teken van een innesteling, weet niet of dat zou kunnen in je cyclus? @all, goedemorgen!
@zomaar dat is echt balen. Heel bergijpelijk dat je je k*t voelt. Maar ik weet zeker dat het met ons allemaal goed komt. een hele dikke knuffel voor jou.
NEEEEEEEEEE.............zomaar................neeeeeee.............oh meis!!! Hele dikke knuffel lieverd!