Ha meiden! Ook weer even een teken van leven van deze kant... @ nieuwelingen: Welkom in vruchtbare maand mei en heel veel succes deze ronde! @ Mgwc: Dat is schrikken! Hoe gaat het nu met hem? @ Musty: *zwaait naar Musty* Gefeliciteerd met jullie meisje! Een half jaar al weer! @ Zomaar: Wat ontzettend sh*t meis Ik weet helaas hoe je je voelt... Regelmatige cyclus, waarom lukt het dan niet?! Hele dikke knuffel voor jou! Onze tijd komt ook... @ Goofy: Hoe is het met jou meid? Het is hier vies weer, maar gelukkig inmiddels wel droog. Misschien straks nog even met mannetje kleedjes langs en even naar het tuincentrum.. Vanavond bij mijn ouders eten. Heerlijk een lang weekend!
tis niet anders. mannetje wil zeker niet na de huisarts binnenkort. als niet aan hem ligt ga ik wel... maja... je loopt een week op me int voren. scheelt 6 dagen... onze tijd komt idd ooit nog wel maar ma wel snel komen.... heb eigenlijks de neiging om alle spullen te verkopen maja moet morgen werken belghh. gaan zo ff na emmen toe en mannetje kan me vanaaf trakteren op PATATTTTTTTTTTTTT...
Hi Lady's, Ik zie dat ik de eerste ben die mezelf op 'zwanger' heeft gezet op de lijst Ik hoop dat jullie allemaal hetzelfde mogen doen
Chupa, gefeliciteerd! Ik hoop dat mijn NOD nog in mei zal vallen. Gister FM gehad en eitje was NIKS gegroeid. Nu Gonal opgehoogd naar 75 en weer een week afwachten Fijne Koninginnedag nog! Groetjes Annedore
Wat is het hier trouwens rustig meiden! Mannetje en ik zijn vamorgen al even de stad in geweest. Even de kleedjes langs en naar de Media Markt om nieuw koffie apparaat te kopen. Senseo was overleden. Hebben nu een Dolce Gusto gekocht en dat smaakt niet verkeerd! Straks misschien nog even naar tuincentrum, het begint hier op te klaren... Heb lekker oranje tompoucen bij de Hema gehaald voor bij de koffie vanavond!
Mjammie, tompoucen! Wij zijn naar de voetbalclub geweest voor het jaarlijkse Koninginnedagfestijn, was niet heel spannend, wel gezellig hoor! Nu maar eens de was ophangen, dat was ik vergeten voordat we gingen, dus die heeft lekker 5 uur in de machine gezeten..
@ annedore... wat een enorme tegenvaller hoop dat de volgende fm positiever is! @ kubus...yammy tompoucen we komen allemaal bij jou koffie drinken vanaaf hoe is het verder met iedereen?
Musty, zat je weer gezellig in je eentje te l*llen? Zomaar, balen!:x Annedore, ook balen. Chupa, gefeliciteerd! Ik hoop dat er een hoop meiden mogen volgen! Zo wat is het hier stil, is iedereen een oranje feestje aan het bouwen? Ik heb niets te melden, ik heb nu lekker 2 weken vakantie! Morgen begin ik aan de grote schoonmaak. Start bij de zolder en zo naar beneden. Ik ga echt alles weggooien wat ik niet meer nodig of al een jaar niet gebruikt heb. Wish me luck want ik ben niet zo'n weggooier.
@ bb10... ik dacht laat ik die internetverbindingen overuren draaien met mn geklep wohoo lekker joh 2 weken vakantie ik ben kampieon in weggooie ik ben daar heel grondig en radicaal in... niet nodig of kapot woppa iemand anders blij maken of weg ermee.... en alles waar je als die tijd niet hebt gebruikt ook weg ermee kleine kans dat je t ooit gaat gebruiken
Ik wou dat ik zo kon denken Musty.. kijkt om zich heen en ziet dingen staan die de laatste 5 jaar 3x verhuisd zijn, maar nooit gebruikt..
Hi lady's. Leuke Koninginnedag gehad? Hier wel . Beetje jammer dat ik vnv zo verdrietig ben. Geen idee waarom.... Ben zo nerveus deze ronde.
Zomaar...ik hoopte zo dat je zwanger zou zijn, het klonk allemaal zo positief meid! Succes ijg weer! Kus
Ha meiden! Tompoucen waren heerlijk, lekker bij paps en mams opgegeten Ondertussen x-factor gekeken en ben nu net thuis. Mijn broertje kwam tussendoor ook nog even met het grote nieuws dat hij en zijn vriendin gaan samenwonen! Zo liefffffffffffff! Ben helemaal blij voor hem. Wel een beetje jammer dat zijn vriendin in Gelderland woont en hij daarheen gaat verhuizen Gelukkig hebben ze beloofd vaak deze kant op te blijven komen en wij kunnen natuurlijk ook daar heen Toch een gek idee want hebt een gele goede band met mijn broertje. Nu ga ik lekker mijn bedje opzoeken. Heb al de hele dag buikpijn Morgen weer een drukke dag maar kom tussendoor wel even spieken hier! Weltrusten!