Wat apart Mir, wist niet dat dat zo in elkaar zat, mooi dat je dat hebt gedaan. Maar goed, ik ben blij dat we inmiddels bij berichtje 61 van dit topic zijn, wordt het toch nog wat. Nou ben ik zelf deze week ook wel sjaak verzaak geweest.. en morgen lekker naar de sauna dus ook dan ben ik hier niet te vinden Oh vandaag heerlijk geluncht met collega's buiten op het terras, in het zonnetje, heerlijk broodje.. jippie! Kom maar door met de lente!
hey damens vandaag is het bruin/roze verlies begonnen pillen doen hun werk dus nieuwe verse ronde nieuwe kansen hoe is het met jullie?
Hoi Dames, als jullie het goed vinden sluit ik me ook aan bij de mei club! 9 mei volgende nod. Moederdag is dat, wat zou dat een mooie NOD zijn!
Ook ik meld me hier weer aan, nod 8 og negen mei. Ga even een twee weken va nde site tot ik in mijn wachtweek zit, dit om mezelf niet compleet gek te maken, moet leuk blijven. Tot dan
Welkom Pientje en Theeleut, hopelijk een roze maand voor jullie! @all, als eitje er is, is het gekookt.. vandaag heerlijk dagje sauna gedaan.. maar eitje nu zou betekenen NOD nog in april en dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Ik doe ook mee voor ronde 2 in Mei! Ik ben jarig in Mei, dus het zou een leuk verjaardagscadeautje zijn!! 7mei is mijn NOD.
wordt gezellie hier hier gister ongesteld geworden yippy! primolut heeft zn werk gedaan, maandag mag ik met de clomid starten blij met mn ongi maar jeetje wat een krampen en rugpijn, lijkt wel veel erger na mn bevalling
Welkom Bloemmm en Rnate! Ik hoop zelf toch nog terug te mogen naar april.. zie temp-kaartje.. maar wel beide keren later dan gebruikelijk getempt, dus ik word pas echt blij als temp morgen ook nog hoog is! @Claire, hoe blij kan je zijn met een ongi Wel klote dat je er zoveel last van hebt..
Hi meiden! Wat is mei toch nog ver weg he! Een maand duurt op zó'n moment toch echt lang! Ik ben nu 2x ongesteld geworden, na in jan gestopt te zijn met de pil. De eerste cyclus duurde 33, de tweede 40. Al heb ik toch miss een VMK gehad omdat ik toen wel één positieve test heb gehad. ik vind het deze maand wel moeilijk om in te schatten hoelang mijn cyclus deze maand zal zijn. Ovulatietesten gebruik ik nog niet, omdat we pas zo kort bezig zijn. Wil eigenlijk niet dat er druk achter komt te staan, maar eigenlijk wordt het toch nu wel al een soort van obesessie! Meer meiden hier last van?
@Claire: Jij dus ook zo'n pijnlijke menstruatie? Hier ook. Jeetje, krampen en rugpijn joh! We gaan bijna gelijk op! Ik ben vanochtend ongesteld geworden en begin dus dinsdag met de Clomid. Ik duim voor ons En de rest ofcourse!! Groetjes Annedore
spannend spannend ben benieuwd hoe mn lichaam weer gaat reageren..... voor mn dochtertje enorm last van bijwerkingen gehad dit is voor jou eerste keer clomid toch?
hallo dames, mag ik ook met jullie meekletsen? al een beste poos actief op het forum alleen nog nooit meegedaan met het NOD forum. wil ik nu dus even verandering in brengen
Ja, dit is voor mij de eerste keer Clomid. Ik zie er een beetje tegenop, aangezien ik van de Provera al helemaal niet mezelf was. Maar goed, misschien valt dit mee. Hoop ik... Kon je nog wel redelijk normaal functioneren met die bijwerkingen van de Clomid? Is de zwangerschap van je dochtertjes trouwens tot stand gekomen door Clomid? Groetjes Annedore
Helaas helaas.. nog even wachten op het ei.. maar goed, mag ik tenminste nog echt in mei blijven Claire en Annedore, heel veel sterkte met alle bijwerkingen!