NOD mei 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jessie80, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wat apart Mir, wist niet dat dat zo in elkaar zat, mooi dat je dat hebt gedaan.

Maar goed, ik ben blij dat we inmiddels bij berichtje 61 van dit topic zijn, wordt het toch nog wat. Nou ben ik zelf deze week ook wel sjaak verzaak geweest.. en morgen lekker naar de sauna dus ook dan ben ik hier niet te vinden :)

Oh vandaag heerlijk geluncht met collega's buiten op het terras, in het zonnetje, heerlijk broodje.. jippie! Kom maar door met de lente!

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :D hey damens

vandaag is het bruin/roze verlies begonnen :D
    pillen doen hun werk

dus nieuwe verse ronde nieuwe kansen:)

hoe is het met jullie?

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wachtend op ei.. hopelijk duurt wachten dit keer niet zo lang.. :)

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    *roept de eitjes bij elkaar en geft ieder zn eigen tomtom*

5. Lien88

Lien88 Niet meer actief

Waarom duurt een maand zo LAAAANG :(

6. pientje80

pientje80 Actief lid

17 jan 2010
    151
    0
    0
    Hoi Dames, als jullie het goed vinden sluit ik me ook aan bij de mei club! 9 mei volgende nod. Moederdag is dat, wat zou dat een mooie NOD zijn!

7. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik meld me hier weer aan,
    nod 8 og negen mei.
    Ga even een twee weken va nde site tot ik in mijn wachtweek zit, dit om mezelf niet compleet gek te maken, moet leuk blijven.
    Tot dan

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Welkom Pientje en Theeleut, hopelijk een roze maand voor jullie!

@all, als eitje er is, is het gekookt.. vandaag heerlijk dagje sauna gedaan.. maar eitje nu zou betekenen NOD nog in april en dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik doe ook mee voor ronde 2 in Mei! Ik ben jarig in Mei, dus het zou een leuk verjaardagscadeautje zijn!! :D

7mei is mijn NOD.

10. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    ben 2 maand niet geweest :$
    meld me weer aan geen idee wanneer mn nod is maar wel in mei

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :D wordt gezellie hier

hier gister ongesteld geworden :D yippy! primolut heeft zn werk gedaan, maandag mag ik met de clomid starten
    blij met mn ongi maar jeetje wat een krampen en rugpijn, lijkt wel veel erger na mn bevalling

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Welkom Bloemmm en Rnate!

Ik hoop zelf toch nog terug te mogen naar april.. zie temp-kaartje.. maar wel beide keren later dan gebruikelijk getempt, dus ik word pas echt blij als temp morgen ook nog hoog is!

@Claire, hoe blij kan je zijn met een ongi :) Wel klote dat je er zoveel last van hebt..

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    spanned jessie! :D

14. Roos84

Roos84 Actief lid

24 jan 2010
    189
    0
    0
    Hi meiden!
    Wat is mei toch nog ver weg he! Een maand duurt op zó'n moment toch echt lang!
    Ik ben nu 2x ongesteld geworden, na in jan gestopt te zijn met de pil. De eerste cyclus duurde 33, de tweede 40. Al heb ik toch miss een VMK gehad omdat ik toen wel één positieve test heb gehad.
    ik vind het deze maand wel moeilijk om in te schatten hoelang mijn cyclus deze maand zal zijn.
    Ovulatietesten gebruik ik nog niet, omdat we pas zo kort bezig zijn. Wil eigenlijk niet dat er druk achter komt te staan, maar eigenlijk wordt het toch nu wel al een soort van obesessie!
    Meer meiden hier last van?

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Claire: Jij dus ook zo'n pijnlijke menstruatie? Hier ook. Jeetje, krampen en rugpijn joh!
    We gaan bijna gelijk op! Ik ben vanochtend ongesteld geworden en begin dus dinsdag met de Clomid. Ik duim voor ons :) En de rest ofcourse!!

Groetjes Annedore

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    spannend spannend ben benieuwd hoe mn lichaam weer gaat reageren..... voor mn dochtertje enorm last van bijwerkingen gehad

dit is voor jou eerste keer clomid toch?

17. shenoby

shenoby Niet meer actief

hallo dames,
    mag ik ook met jullie meekletsen?
    al een beste poos actief op het forum alleen nog nooit meegedaan met het NOD forum.
    wil ik nu dus even verandering in brengen

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    schuif gezellig bij shenoby :D

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ja, dit is voor mij de eerste keer Clomid.
    Ik zie er een beetje tegenop, aangezien ik van de Provera al helemaal niet mezelf was. Maar goed, misschien valt dit mee. Hoop ik...;)

Kon je nog wel redelijk normaal functioneren met die bijwerkingen van de Clomid? Is de zwangerschap van je dochtertjes trouwens tot stand gekomen door Clomid?

Groetjes Annedore

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Helaas helaas.. nog even wachten op het ei.. maar goed, mag ik tenminste nog echt in mei blijven ;)

Claire en Annedore, heel veel sterkte met alle bijwerkingen!

Deel Deze Pagina