hallo echt rot weer hier, bah! Heb nu buikpijjn/rugpijn...bruin verlies en roze met afvegen... ongi zet niet door... hoop dat het toch snel komt, hebben we weer een nieuwe kans! Liefs
Ja hier gaat het wel goed...He je hebt een andere naam hihi...ga maandag de gyn bellen en dan een en het ander vragen, of we daar dan op gesprek mogen komen en voor onderzoeken... Want de ha wou ons niet doorsturen, en moesten nog maar 4 maanden zelf proberen... Maar voor de rest gaat het wel goed...zit nu 11 DPO, dus het is nog even afwachten wat de temp de komende dagen gaat doen...
@weer Hier is het ook rotweer...het regent de hele tijd al...pffff Straks maar weer ff in huis aan de slag, kan buiten toch niks doen...
senna wat raar dat je zolang moet wachten Ik vroeg aan mijn HA een doorverwijzing en kreeg hem zo was toen net 6 maanden bezig ( zei een jaar) . Hij hoefde neit eens temp kaartje of iets te zien . Ben zo blij met onze HA
ja ik vind het ook raar, maar ik ga maandag gewoon naar de gyn bellen...las hier op zp dat je ook gewoon rechtstreeks naar de gyn kan bellen...dus ben benieuwd
gewoon afspraak alvast maken, je hebt wel doorverwijzing nodig maar dan bel je daarna na de ha van: dan en dan heb ik afspraak ik heb doorverwijzing nodig... kunnen ze er niet meer onderuit komen.... t is flauwekul dat julie nog 4 maand zouden moeten wachten
hmm vandaag was mijn NOD, maar helaas. Was niet echt een enorme verrassing, want ik had gister ook al wat bloedverlies en het zet vandaag goed door.:x Ik voelde me ook niet zwanger, maar toch hoop je stiekem. Toch maar weer vol goed moed naar de volgende ronde.... Gezien mijn leeftijd (35) mag ik na de volgende poging bij de huisarts aan de bel trekken, maar we hopen natuurlijk dat het niet nodig is!! iedereen die nog even moet wachten: succes! en iedereen bij wie de poging geslaagt is: gefeliciteerd!! mvg Elfje
Hoi meiden! April is weer voorbij dus ik kom hier af en toe mee kletsen Yaraah: heb nog nooit gehoord dat een zw. testje ook een streepje kan geven bij het vinden van LH hormoon? Dacht dat het altijd alleen maar andersom gold (met ovu-testje hcg spotten) Weer wat geleerd! Fijn dat jullie goed hebben geklust! Anders was het erg balen geweest, én een lange cyclus, én geen hoop meer voor de maand, nu dus wel! Super! Hier: heb een dikke vette posi ovu test! En mn temp is juist alleen maar raar aan het doen... vaag hoor! Zal het kunnen komen omdat ik ook aan het afvallen ben? (wil mn BMI wat laten zakken van 25 naar 20) Fijne dag iedereen!
Hai dames! Ik kom ook weer even aanwaaien! Nog niks van een ongesteldheid te bekennen hier. Normaal al een week voor datum buikpijn, maar nu niet. Wel misselijk en hoofdpijn, pijn in mn borsten, chagrijnig tegen vriend, ( oeps, sorry ) dus laten we hopen dat dit de goede tekens zijn voor deze maand!! Morgen mijn NOD, en ik moet bijna mn vingers eraf bijten om niet die test uit te la te gaan halen!!! WHAAAAAAAAAA Dames, succes iedereen!!
eigenlijk moesten we voor brusjeook weer eerst na de huisarts ect doorverwijzing en dan afspraak.... maarre ja aangezien ze me onderhand kennen daar bij de gyn
heitje!! hoe is het met je? je temp doet idd beetje maffe bokkesprongen, geen idee in hoeverre afvallen er effect op heeft
Goeie middag allemaal! @ Lien: Zoooooo herkenbaar (het chaggie dan), ben vanochtend echt met een mega-chagarijnige bui opgestaan. Gelukkig is die wel over. Stond vanochtend zelfs bijna te janken, kweet echt niet waarom @Heitje: Nou meid, zou gewoon lekker doorgaan met klussen, daar val je ook vanaf @Senna: Gewoon ZH bellen en afspraak maken met gyn. Kom op zeg nog 4 maanden wachten, die HA is een beetje van de pot gerukt! @Hier: Sinds net allemaal vage steken in mn onderbuik, begon al te twijfelen of mn ei nu pas is, maar gezien het slijm hoef ik niet meer te twijfelen. Ei is echt allang geweest. Ach ja nog een weekje wachten en hopelijk weten we dan meer! Liefs, Duveldraakje
Iedereen maar klagen over het slechte weer.........hier gelukkig 20 graden met een prachtig zonnetje! (wil jullie niet jaloers maken hoor) Het enige nadeel is dat mijn ogen dicht zitten van de hooikoorts en mijn neus al aardig op die van Bassie begint te lijken.
Ha lieve meiden! @ Heitje: Als je flink aan het lijnen bent kan dat wel invloed hebben op je cyclus dacht ik. Hangt er denk ik een beetje vanaf of je op je eten let of jezelf aan het uithongeren bent @ BB: Whaaaaaaa wat lekker!!! Hier shitweer en ik wilde in de tuin werken Hooikoorts is echt balen, begin er hier ook weer last van te krijgen. Gelukkig heb ik er nooit zo lang last van. Ik ga even lekker tegen mannetje aan liggen, ik verveel me altijd met dit weer
bleh ik ook...net ff tussen de buien door naar de stad geweest...had maandveband nodig!!! 27april begonnen met bruinverlies, maar wordt nu tekens wel meer en roder... Morgen wou ik naar dolfinarium, maar denk dat we dat maar ff vooruit schuiven... groetjes