Echt balen en veel succes in de volgende ronde en dat je niet meer langs de ha hoeft Hele dikke knuffel
Ah das zeker lekker weer...hier in het begin van de dag hele tijd regen...sinds een uur of 3 hebben we ook zon, al is het niet zo warm...maar ik ga niet klagen, we hebben in ieder geval zon Balen van je hooikoorts..
Het is hier wel erg rustig hoor... Hier nog steeds zere (.)(.), en af en toe wat ongiekramjes...maar mijn temp is omhoog gegaan...en mijn buik is wel aardig opgezet Dus ben heel erg benieuwd Heb nog geen testen in huis gehaald, dus kan ik ook niet eerder testen..
ja idd wel erg rustig dus ik kom je even vergezellen. Wanneer kan je testen? Ik heb vrijdag een test gedaan.... allleen negatief.... verder hoop ik dan nu maar dat me ongi door zet want dan kan ik opnieuw proberen voor de volgende ronde.... of postief zien... niet ongi worden..... en hopen dat ik gewoon nog niet genoeg chg hormonen heb..... maandag ga ik opnieuw testen als ik nog steeds mijn NOD niet heb gr -x- mij
Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is, al denk ik wel ergens einde aankomende week...ligt ook een beetje aan mijn LF, de ene keer is ie 14 dan weer 19...dus heel erg wisselend!
hey iedeen hier ongiiiiiiiiii gelukkig zijn we er maandag weer vanaf pfffffffff ellende. o na de nieuwe ronde..
@senna04: dankje!! hoop ik ook stiekum nog op! @zomaar: balen meid!! ik duim voor je voor de volgende ronde
ik heb nog geen idee...het kan innesteling zijn maar ook een aankomende ongesteldheid... Heb wel af en toe wat krampjes, maar dat heb ik al een paar dagen Dus ik wacht nog weer geduldig af...(Veels te moeilijk)
Ga sowieso bellen voor afspraak, ik heb geen idee hoe lang het duurt voordat ik heen kan... Wel zo snel mogelijk hoop ik