OH! super spannend!!! Ik leef helemaal mee! (zit hier gewoon te snuffen... die hormonen... blijven rammelen bij mij...) Ik ga duimen en als die op zijn ga ik verder met mijn wijsvingers enz...
ricmar...oh my god!! wat een hufter!! Klaag hem aan! Ben blij dat je toch je iui hebt gehad via een achterdeurtje hoor!!! Nu hopen op een positieve test over 2 weken hooorrrrrr........ (duim duim duim duim)
Ricmar... wat een hufter zeg. Belachelijk dat ze je zo durven te behandelen. Wel ontzettend lief van je vriendinnetjes man dat ie dat geregeld heeft!! Ik ga voor jullie duimen!!
Meiden ik heb last van test drang. Hou me tegen hahahaha Ben zo emo, heb last van besluiteloosheid. Wat helemaal niks voor mij is. En heel belangrijk we hebben erg ons best gedaan deze ronde hihi
goeiemorgen! @ ricmar..... omg omg omg wat een @%@%^^^&&*$$##@%! jeetje maar wat een super vriendin! ja t is echt heel erg dat je het dan zo moet spelen ik zou zeker stappen ondernemen! ikzelf merk dat ik heel snel en goed wordt geholpen (ben van ziekenhuis verandert) en dat ik toch anders behandelt wordt omdat ikzelf voor de instantie werk (heb ook in t ziekenhuis zelf gewerkt) voor mij een geluk... maar ik vind het wel heel naar voor andere patienten
Morgen , Ricmar ,ik heb geen woorden voor zo'n man ,hij zou zelf in idem schuitje moeten zitten met de mes op de keel zien hoe zijn leven eruit zou zien!:x Musty en Dondersteen kan ik voor jullie beiden stemmen op de meisjes?? Koeky ,heb je je zo ook gevoeld vorige keren? Ik voelde me zo een week voor men nod. Ja ik dacht men nod 3 dagen na testen te hebben bleek toch ahv.grootte ik toch 1 week voor nod zat met de twins. Hier goed opgestaan ,druilerig weertje en voel mijn oren en keel pijn doen ,hoe zou het komen bijna 28°C in de week en nu amper 10°C Ze even bammetjes eten ,snuiten wat ik ga aandoen straks en me met de kids en huishouden bezighouden. We waren gisteren bij een vriendin en onze zoon (licht autisme)heeft onze dochter 3x ferm toegetakeld ,1 x van de schuifaf afgesmeten linkerkant gezicht is opgezwollen en blauw , 1x autootje van ver tegen der oorlel gesmeten wondje eraan en een bult op der voorhoofd in't midden van wat geen idee. We zijn zo kwaad op hem en hij lijkt het gewoon niet te beseffen dat zoiets niet door de beugel kan
@ ricmar ben het hier volkomen mee eens. blij dat je toch nog een iui hebt gehad. en dat het nu raak is na zoveel verdriet... als refaja door gaat zo mogen ze echt de deuren dicht doen!!!!
@ lilalien je kan maar 1 x stemmen whahaa maak mij nie uit joh ik doe voor de fun mee btw... heb je mn temp gezien is je mannetje al wat bedaard?
@ lilalien hier ook een mega snotneus en zere keel zon schijnt nu maar begint heir zo keihard te regenen als ik buienrader check bahhhhhhhh...
btw ricmar.. bij de iui word en zaad van je man ingebracht of wel van de donor. ben er niet mee bekend vandaar... sorry als ik een beetje dom overkom nu...
hier ook wat verkouden, dacht dat ik na de huilbuien al mijn snottebellen wel kwijt was . hier is het nog droog en de zon schijnt hetzij wat zuinig maar hij is er wel. vanacht een goede nacht gehad
@ zomaar hier regent t al de hele tijd @ ricmar ikke ook een domme vraag omdat jullie al zolang bezig zijn, mogen jullie niet een ivf poging doen of?
musty we hebben ondanks de weing hoop het een aantal jaren zelf geprobeerd. in 1999 zwanger geweest na KID pogingen toen mk en daarna veranderde de donor wet. toen weer zelf gehobbyd en dingen uitgezocht en enkele jaren voor mijn nichtje gezorgd. In 2008 plannen gemaakt en 2009 1 keer zelf KID gedaan en toen zwanger. nu intussen andere donor en daar nu 2de IUI mee gehad we wacht af, idd is IVF wellicht een optie echt wachtlijst in Groningen is erg lang
Geen domme vraag hoor, we zijn volledig afhankelijk van de donor en daar deed de gyn dus ook zo moeilijk over
jeetje ricmar *knuffs* en er zijn geen andere ziekenhuizen waar de wachtlijst eventueel korter is? of privekliniek?
we gaan eerst dit proberen en eind mei hebben we al een afpraak in Den haag vlak bij de donor we gaan daar kijken wat hun kunnen en willen. Ik wil dan wel voor follikelmetingen in het refaja blijven en dan voor IUI naar den haag en wellicht voor de volgende fases maar hopelijk is het met deze 2 mooie eitje niet eens nodig slijmvlies was mooi dik dus warm bedje is voor ze gespreid