NOD mei 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jessie80, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    whaha precies

fijn dat het goed gaat met je vader
    hopelijk blijft het bloedvat rustig!

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Eh Musty, ik zie eh niks op je testjes.. maar ja, zoals je zelf wel weet, beetje vroeg hè? Waar is de NOD politie ;)

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@hier
    Vanmorgen weer wat spotting na het klussen zeg maar, maar nou niks meer...
    De temp is wel naar benenden gegaan...dus ik verwacht mijn ongie

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    whaha :D geef nie hoor het is echt tuur en gluur werk
    maar om lang verhaal kort te maken zo teste ik bij mn meisie ook 9 dagn voor nod ;) vond t wel grappig om zo te vergelijken

5. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemiddag!

Hoe is het hier?

@ Ricmar: Wat een verschrikkelijke eikel is die gyn zeg! Als ik het was geweest die daar had gezeten weet ik niet wat ik had gedaan :x Ik geef je groot gelijk dat je stappen wil ondernemen, is hij helemaal gek geworden? Ik zeg ondersteboven aan zijn zakie aan de muur spijkeren en dan afschieten. Of ga ik nu iets te ver?;) Sorry hoor maar dat soort mensen mogen ze van mij echt met de grond gelijk maken.... Bah! Hele dikke knuffel voor jou meid en super dat het alsnog via je vriendin gelukt is!

@ Lien: Balen meisje :( Huil maar lekker uit. We weten hier allemaal hoe je je voelt. We zijn er allemaal constant mee bezig! Mag ik vragen in welke ronde je nu zit? Kon ik uit je onderschrift niet opmaken namelijk... Heel veel succes weer de komende ronde, ook voor jou komt de tijd!

@ Musty: Ben je helemaal gek geworden?! :D 9 dagen voor nod!!! Het gekke is.... Ik lijk op die van de 28e wel wat te zien, maar op die van de 30e weer niet... Maar goed het is nog veeeeeeeeeeel te vroeg en je laat je testjes nu netjes tot 10 mei in de kast liggen, goed?! :D

Hier een rustig dagje. Heb voor het eerst sinds maaaaaaaaaaaanden uitgeslapen tot 10:30. Meestal ben ik om uiterlijk 09:00 er wel uit, maar ik was zo moe! Mannetje heeft me lekker laten liggen :) Straks nog even het huis aan kant maken, 2e was zit er al in en verder een beetje luieren. Misschien gun ik mezelf met dit rotweer een keer de tijd om in bad te gaan liggen met een boek vanmiddag...;)

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou ik zal ff wat in huis gaan doen...

Tot later allemaal

7. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden hoe gaat t ie hier??? Dacht ga maar eens op zoek naar mei nu april echt afgelopen is...Zal even teruglezen of er nog iets bijz. is gebeurd!

8. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hee musty hopelijk test je idd positief, ik vind het moeilijk wat te zien via de foto's op de comp. Xxx

9. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Enne 9 dagen is idd nog erggggg vroeg ;)

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

weet ik :D weet ik weet dat t eigenlij...... :p

11. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben net heel eigenwijs geweest en heb al getest...terwijl ik mijn nod pas donderdag of vrijdag heb. hij was negatief en ergens weet ik ook wel dat het komt omdat het te vroeg is. Maar toch voel ik me nu rot! Ik voel me ook gelijk niet meer zwanger terwijl ik dat deze week nog wel af en toe had. Bij mijn dochter had ik het gevoel wel veel sterker dan nu dus ik weet het echt niet meer hellup!!
    Het is pas de 2e ronde maar bah wat voelt dit rot. Moet maar proberen mijn gedachte ergens anders op te richten....

Groetjes een nu verdrietige meid

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Zo de bovenverdieping is weer fris en fruitig :D...nu beneden nog...pfff
    Wat kunnen honden en katten er toch een rotzooi van maken, die etterige samenspanners :p;)

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Balen dat je negatief hebt getest..misschien over een paar dagen weer een testje doen, dat ie dan wel positief is ;)

14. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo hier is het huis weer aan kant.

Katten maken er ook altijd een zooitje van hier in huis Ze verharen ook verschrikkelijk op het moment, daar kan geen borstel tegenop!

@ Brasileira: Echt nog even geduld hebben meid, zo lang voor nod testen heeft helemaal geen zin! Ik heb iedere maand wel dat ik iets voel waardoor ik denk "zou het?" Zou een duur geintje geweest zijn als ik ook iedere maand had getest :D
    Gewoon lekker tot je nod wachten, dat bespaart voor nu een hoop teleurstellingen en verdriet ;) Voor hetzelfde geld test je vrijdag hartstikke posi en was je nu veeeeeeel te vroeg!

Ik heb besloten toch maar geen zin te hebben in mijn bad, dus ik kruip lekker met een glas wijn en een toastje brie op de bank;)

Tot later!

15. Induna

Induna Actief lid

28 apr 2010
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Ik denk dat ik de juiste klets topic gevonden heb (wat bij mij past).. Vinden jullie het leuk en gezellig als ik er bij kom?

M'n man en ik zijn nu voor de 3 ronde aan het "knutselen".. Ik had gister ongi moeten worden.. nog niks.. maar dat wilt niet veel zeggen hoor, ik ben soms wel eens een dag of 3 over tijd..
    Ergens zou ik er graag een testje willen doen, maar ben bang voor de teleurstelling.. Dan kennen jullie vast wel, heb al wat verhalen gelezen hier :)

16. Induna

Induna Actief lid

28 apr 2010
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    MM een bad ;) Ik had het wel geweten hoor!
    Voor de rest ga ik met je mee doen... lekker op de bank hangen met een sapje en een toastje ;)

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    allereeerst dank voor al jullie lieve reacties..

wat het weer betreft het wordt hier nu wat donker en het spetterde net wat , maar verder nog niks

18. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallo meiden van mei ik kletste ook mee in april.. ! maar ik weet niet of dat gewenst is hier..

ik wilde even zeggen
    alle dames die bezig zijn met zwanger worden .. !
    geloof me jullie tijd kom ook
    ik duim voor iedereen mee !

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    middag...hoe is het hier??

veel nieuwe!!

Ooh en oude....hihi

en al een zwangere!!! gefeliciteerd!!!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meis, hoe is het bij je???? Ga hard voor je duimen deze maand!!!!
    Toastje brie en wijn heerlijk, ga vanavond je idee volgen maar dan alleen met de kaasjes en zonder wijn ;)

Deel Deze Pagina