Hihi thanks! Eten staat nu op... Eten vissticks met rijst en komkommersalade. Ik heb helemaal geen trek in rijst, maar mannetje wilde geen frietjes.....
whaha hier spinazie met ei aardappies en bomstammetje de kleine heeft heerlijk meegesmult (wel de gepureerde variant uiteraard)
ik ken het ook ja bij Olaf heb ik er ook last van gehad, vanaf 14 weken ook al. Toen is het nooit onderkend en is mijn bekken meerder keren gekanteld, ik kon ook bijna niets meer. ik kon pas weer zelfstandig lopen naar de wc 2 weken na de bevalling, vreselijk was het! de vk en HA zeiden dat het er bij hoorde...gelukkig weet ik nu wel beter
ooooh Tante Gefeliiiiiiiiii, had het over het hoofd gezien!! Mvm is geweest, knaltest hihihihi en ik mag gaan beginnen met piesen!
goeiemorgen dames, mystik, wat sneu allemaal van je moederpoes en kids, sterkte ermee! mooi dat je vette test had bij mvm en dat je mag gaan beginnen! gisterenavond deed iig 1 tepel zeer, was erg gevoelig..heb ik normaal nooit last van. ook weer supermoeee. heb 2 verschillende moeheid, gewone moeheid voor een ongie en wanneer het raak is(kan dus wel mis gaan bij innesteling) bij de 2de is zelfs traplopen heel zwaar zo moe ben ik dan....ook last van misselijkheid na iets gegeten te hebben en duizelig, ook me darmen zijn weer van slag. ach ja we zien het wel weer heh, het zou wel een leuk moederdagcadeautje zijn
Goedemorgen allemaal, ben ook eindelijk binnen, waren wat later vanmorgen, moesten nog van alles voor een klant halen, en dan is een uur later niets