Ben ook netjes gestopt na een paar dropjes, toen was ik ze al zat namelijk Nu liggen ze braaf in de kast voor manlief. Hihihi
Ja voor een meid wel maar jongen niet maar de naam hou ik nog geheim , eigenlijk twijfelen we ERG of we het geslacht willen weten mede de verhuis enz. Ik heb veeeeeeeeeeeeeeeeel meisjeskledij maar zo goed al niets jongens en dan is dat zo stom om NA da bevalling kilo's was te doen daar staat je kop dan echt niet naar (of de strijk hahaha)
ze heeft gekeken naar hoe ik zit, loop en sta, dat doe ik dus niet goed hihi dus daar instructies voor gekregen krijg massages oefeningen voor mijn bekken en de laatste weken met een soort van echoapparaat massages, dat helpt echt goed, soort van trillingen geeft dat ding af
heb ook een half uiltje genapt maar de kids waren het te bont aan't maken ,strijk staat nog te lonken
Hee Kris, ik ben net op een leuke site geweest zeg, een oktoberfest accessoires site, hadden zelfs een leeuw met blauw/wit pakkie aan, moest gelijk aan jou denken, hihi
Klinkt goed die massages! Zucht waar blijft die man van mij ,voel me echt niet goed maar ik kan de strijk niet wegmoffelen voor morgen. Niet dat hij strijkt maar dan kan hij scheidsrechter spelen tussen de kids.
Het is al gekrompen pakweg 2cm grootte vruchtzakje , dat wel maar ik denk niet dat het er nu nog uitkomt. Want dan had het al moeten gebeurd zijn zei de gynècoloog.
Misschien dat ze dan nog wel na de bevalling als het als zodanig herkent wordt en opgevangen wordt onderzocht kan worden (tenminste als jullie dat willen), wie weet kunnen ze nog wel meer vaststellen. En dan zouden jullie het nog evt. kunnen begraven oid (misschien met de placenta)
hihi, nou dat blauw/witte daar kan ik nog wel inkomen, dat zijn de streekkleuren, maar om nou een (hollandse) leeuw dat aan te trekken, proest, hihi
Hoi hoi!! Ben net thuis! Even wezen shoppen. Aangezien ik cyntjeman moeilijk naar de kapper krijg moet er aan geloven dat ik het voortaan zelf ga doen 6! jaar geleden heb ik van een kapster geleerd hoe mijn (nu) ex moest knippen omdat zij ging verhuizen. Ik hoop dat ik het nog allemaal weet Vanavond eerst een klantje voor de nagels en dan is cyntjeman aan de beurt whahahaha!