NOD mei 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jessie80, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik heb het bewust niet gedaan, was meer bang om teleurgesteld te worden. En ben uiteindelijk 2 jaar aan het oefenen geweest voordat het eindelijk raak was, en dan vind je ook weer andere dingen erg leuk.

2. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Wil graag de Joolz day 2010 gaan bestellen.
    Twijfelde tussen de Quinny buzz en Joolz maar de winkelmevrouw vertelde dat er heel veel retouren waren bij de buzz. Altijd kapot. Ze hebbenm normaal gesproken van elk model kinderwagen een reserve staan voor het geval dat er een garantie geval is. Van de Buzz hadden ze 4 reserves en allemaal in gebruik. Daar heb ik niet zoveel zin in dus viel de Buzz snel af.

Reden om voor de Joolz te kiezen: zeer compact op te vouwen.

3. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Maar als een dieseltje eenmaal opgang is...dan zijn ze niet meer te stoppen ;)

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Okee, nou ga ff googlen hoor, hihi, is ook best leuk hoor om dat te gaan bekijken enzo.

5. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Istie in Duitsland ook 799 euro??? Pffft wat zijn die leuke wagen ook duur zeg, en dan komt er nog een muskietennet, parasol, reistas, voetenzak, comfortscherm en adapter voor de maxi cosi over heen.

6. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ik denk ook wel dat ik de hele zooi op een rijtje heb in de komende 15 weken. :D

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja hoor, dat komt vast wel goed, en mocht je nog wat nodig zijn, dan is een winkel (of buurvrouw) ook heel erg dichtbij hoor. Ik heb geluk dat 3 schoonzusjes al uitgezwangerd zijn, dus genoeg babyspul beschikbaar, moet nog een doos doorspitten eigenlijks.

8. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Helaas wel. Zucht! Snap je nu waarom ik nog niets heb gekocht? Ik wil 20x checken en uiteindelijk toch maar beslissen dat er zo eentje mag komen. In NL is deze ook verkrijgbaar met gratis maxi cosi en 5% extra korting. Scheelt weer wat. En die extraatjes...weet niet ofdat ik die allemaal wel wil. Kortom, nog niets gekocht....

9. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Mijn schoonzus had ook alles voor ons bewaard maar haar oudste is morgen jarig (13) en dus zijn de meeste spullen toch een beetje outdated.

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Sjah, ik had de kans om een heel mooie bugaboo frog en maxi-cosi over te nemen van iemand. Dat heb ik dan ook gedaan. Toen ik nog niet in de MMM zat durfde ik het ook nie goed, moet zeggen dat ik nu veel meer hoop heb dat ik zwanger word. Dus het voelt nu ook goed.
    Ik heb ook een mooi badje met accessoires, boxkleed, muziekmobiel en boxspiraal tweedehands op de kop getikt. Was nog zo goed als nieuw!

Als ooit blijkt dat een kindje voor ons niet is weggelegd, dan is dat het ergste drama dat mij kan overkomen. Of ik dan wel of niet al spulletjes heb, dat maakt het niet erger of minder erg voor mij.
    Ik geef mijn kleine babyuitzetje dan weg aan iemand die heel weinig te besteden heeft.
    Maar ik ga er dus 'gewoon' vanuit dat wij zelf de spulletje gaan gebruiken. De bugaboo wil ik al jaren, dus die zal voor mij niet 'ouderwets' worden, stel dat het nog twee jaar duurt. En de rest is van Nijntje en daar ben ik ook al mijn leven lang 'fan' van :)

11. Kris34

Kris34 Niet meer actief

tijd om naar huis te gaan!! Later!!

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja ik ga er ook van door, tot donderdag en fijne avond allemaal daaaaaaaaaaaaaaaag

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ben er weer.
    Geen broodje haring meer te krijgen op de markt,
    alleen een broodje makreel gehaald en die na 2 happen weggegooid, smaakte me niet.

Wel druifjes en aardbeien gehaald!

Over babyspullen, ik kocht wel al spullen voordat ik zwanger raakte, maar alleen maar kleine dingen die in verhuisdozen pasten.
    Dus geen meubels, kinderwagen e.d.

14. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    toevallig ben ik net terug van de ikea en heb deze ook gezien, mooie grote lades en ideaal:D

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    wij hebben die hele grote hemnes, met 4 grote en 4 kleine lades
    heb er zo'n XXL kleedkussen op, en dan zou ik nog wat dingetjes er naast kunnen zetten, maar staat al behoorlijk vol hihi

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    zo hier lekker aan de tatjes jummie :)

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    :$ lekkerrrrrrrrrrr, probeer manlief al dagen over te halen patat te halen voor het avondeten, maar dat vertikt ie...

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    haha nou ik heb al heeeeeeeel wat tatjes op tijdens mijn zwangerschap hoor is echt een tik geworden :)
    Enne als mijn vriend ze niet haalt doe ik het zelf wel :p
    Ik ben zwanger en eet waar ik trek in heb :)

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hihi das waar, maar dan krijg ik een preek dat ik straks een heel dik kind krijg bla bla bla

maar gelukkig heb ik meer trek in gezonde dingen, zoals haring, aardbeien en druiven enzo

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    nou de VK heeft hier nog niks gezegt over een dik kind hoor en ik eet minimaal 2 keer per week patat :)
    Enne als mijn mannetje zeurt moet ie zelf de baby maar dragen doe alle andere dignen wel volgens het boekje
    Drink bijna alleen maar water of melk smorgens alleen koffie
    ik kijk uit met te veel snoepen
    en ik eet fruit
    neem me rust op tijd
    vlees enz eet ik toch al niet .
    Dus dan maar een patatjes kind enne wie moet het kind er dalijk uit krijgen hij of ik :) is mijn probleem als het iets wat dikkig is haha

Deel Deze Pagina