nee ik temp niet meer... wilde het allemaal beetje loslaten tot ik dat vreemd gevoel in de buik kreeg
Spannend weer heh!! Alleen durf ik niets meer te hopen hoor!! Heb alleen voor de verandering nog geen testjes gekocht dit keer.
ylva heeft er weer een stem bij! ik plas zoveel, ben gisterenochtend begonnen aan een blauwe fles, en moest savonds al aan een tweede beginnen verder moe en zwak ziek en misselijk
Moeeee heel erg zelfs dat alles zwaar aan voelt. witverlies, nu ook slijmerig zeg maar. veel trek, maar na het eten misselijk zere borsten en erom heen, normaal geen last van. last van me darmen dan weer wel kunnen dan weer niet.
maar hoe weet je dat je zo lange cyclus heb van 50 terwijl je die hiervoor ook niet gehad heb .. ! ik ozu het spannend vinden hoor
Daar komen die van mij : De hele dag sinds de IUI krampen in mijn buik, de ene keer ongi krampen, de andere keer voelt het als spierpijn. Dat was het
Nee veel lager. Zal het verhaal hier ook even neerzetten: Het ging heel raar.. ik belde voor de uitslag, en kreeg te horen dat die 23.7 was en er geen eisprong had plaats gevonden. Meteen hing ik op en schoot in tranen uit.. Op dat moment was zusje er ook en die zei meteen al, hoe kan dat! Je hebt nog nooit een Progesteron lager dan 70 gehad?! (zelfs een paar keer boven de 100) Ze belde nogmaals onder mijn naam of ze het wel goed had gezien ja 23.7, maar ik zal nog een keer kijken... O nee, er staat 33.7 dus je hebt inderdaad een eisprong gehad, alleen niet zo'n goede als altijd.. Nu heb ik dus meteen het idee dat het niet raak kan zijn.. Nu hoorde ik net van een paar meiden dat mijn waarde wel goed is, dus hopelijk heb ik nog een kans deze maand
ik heb ook niet zo veel last van kwaaltjes, alleen emo, last van witverlies en dat vreemde gevoel in mijn buik