oooo zo spannend ja op moederdag... Ik weet het niet, ik zou ergens willen wachten tot op mijn trouwverjaardag (15 mei) maar door dat kriebels in de buik gevoel wil ik alweer eerder testen
oo wel raar dan van je uitslagen !.. en je moet nog testen kopen haha .. heb je niet zoiets van ik ren naar de winkel maja je denkt zelf dat het neit raak is kop op meid alles kan nog !!
dat is bij de nei-therapeute ben geweest, die ook spiritueel is, hebben we het gehad over de vmk`s. Als de tijd er voor is, komt het vanzelf goed zei ze. Ook had ze het erover dat spirituele zwangerschapsbegeleiding wel iets voor mij zou zijn....dat ik weg ging, gaf ze me dus al een folder mee daarover....misschien een voorgevoel/voorteken?? Ik hoop het haha!!
haha eindelijk gelukt haha ja het kan een voorteken zijn wie weet. ! het maakt het allemaal wel spannender ze heeft wel gelijk als de tijd er goed voor is komt het allemaal goed.. hoe denk je er zelf over
ik heb ook broodjes gemaakt .. ik ben sowieso al weken misselijk maar ik hoop niet voor je dat je misselijk bent dat is nietr lekker of juist wel
Ze zei ook dat ik de vmk`s niet moet zien als iets negatiefs.... Eerder dat het zieltjes zijn die via mij terug wilden komen op aarde maar dat het hun tijd er nog niet voor was....geeft me wel een bepaalde rust moet ik zeggen.
dat is wel mooi gezegt mamatje maar ja niet iedereen kan zo denken zeker niet als je al zo lang bezig bent !