ja leuk is dat he .. dat heb ik ook wel al heb ik al een hele buik van mezelf ! dus bij mij ga je het niet zo snel zien nou ja je ziet wel dat alles steviger is . zeg maar
je babysite word steeds leuker, maar het lukt me maar niet om me als vriendje aan te melden??? moet een profielnummer invullen??
zo... lekker met smeerleverworst, hebik me de hele week al voor ingehouden om het toch weer eens te kunnen eten
Verplicht vrij, maar toch ook nog wel beetje aan het werk achter de computer.. en er zijn veel winkels open, dus vanmiddag maar eens op weg voor verdere inrichting van ons huis
Ha dames hoe is het hier? Heb even bijgelezen vanaf gisteravond, maar kwam niet veel nieuws tegen volgens mij. In ieder geval geen roze nieuws Hier ook vrij vandaag, maar mannetje is wel aan het werk sinds 7:30 vanmorgen Hoop dat hij rond 14:00 thuis is zodat we nog even weg kunnen samen! Vanmorgen lekker uitgeslapen en uigebreid onder de douche gestaan, heerlijk!
Hier ook al heerlijk lang gedoucht! Zometeen maar eens lunchen.. even de oven aanzetten voor broodjes
wat klinkt dat enorm ver weg.. ga je het werk missen denk je.. of had wat jouw betreft 1 nov ook 1 jan 2011 mogen zijn?
Heb verlof en vakantie ja Heerlijk Ga wel me kindjes missen hoor maar vind het erg fijn om zolang bij me eigen kindje te zijn. En ik werk nu 4 en ga naar de 3 dagen ook zoiets heerlijks Maar nu eerst maar genieten van verlof
ik heb weer eens wat nieuws ontdekt, sinds lange tijd had ik niet meer zo'n intresse in internet, sja zwpagina, hyves, verder kwam ik eigenlijk niet zo, en mijn eigen website van mijn maine coon cattery, nou had mijn 11 jarige facebook, en daarbij kan je een spelletje doen Farmville, dus ook maar aangeschaft, eens zien wat het doet, is wel grappig geloof ik
Hoi, ff een vraagje voor jullie en daarvoor even een onsmakelijke beschrijving, maar ik twijfel een beetje over de eerste dag van mijn menstruatie... 9 april had ik 's avonds laat wat roze aan het papiertje na het plassen en ben toen gewoon gaan slapen. De ochtend erna (10 april) ben ik maandverband gaan gebruiken en was het ook echt nodig zeg maar.... Welke datum zouden jullie tellen als eerste dag van de cyclus? Want anders klopt mijn telling nu misschien niet, ik ben uitgegaan van de 10e en dan a.s vrijdag mijn nod na 27 dagen want dat was de vorige tevens eerste ronde ook dus daar ga ik dan vanuit....Of zit ik nu helemaal fout? Hahaha lastig hoor dat vrouwenlichaam!
Hoi allemaal... ik ga straks lekker cake bakken. Al eeuwen niet gedaan, benieuwd of ik het nog kan Brasileira: Ik reken altijd vanaf de eerste dag dat ik bloedverlies heb. Maar meestal komt dat bij mij direct op gang. Dus niet eerst 1 dag een beetje....
wat ik nu toch weer gevonden heb: www.ikbenzwanger.com/zwangerschapstest.php een hele lijst met vragen waar dan ongeveer uitkomt wat er aan de hand is of wat je kunt verwachten. bij mij kwam er dus uit dat ik mijn ongi kan verwachten en daar ben ik het wel mee eens. ik krijg nu echt de bekende buikpijn dus ik vrees een jammer dan voor mij. kijk maar of jullie het serieus nemen het is natuurlijk maar een algemeen iets he...maar ik vond het even leuk om te melden. grz.
haha ook even getest, de symptonen genomen van de dag dat ik posi teste, en raad eens, volgends hun ga ik ongesteld worden