Jeetje heitje: raar is dat he: dan denk je van man zeg het gewoon en dan lopen ze er een jaar(en) mee....
Ik ging er ook vanuit dat een tienermoeder van tot aan je 20 was.... met de 10 in je leeftijd. Niet dus? Als ik in mijn eerste ronde zwanger was, had ik dus ook een tienermoeder geweest? Bizar als je gewoon een eigen huis en baan hebt :S
@ Heitje: Bah wat een rot situatie! Veel sterkte er mee. Wat een lafbek zeg... @ Musty: Ik miste je al gisteren! Maar je was dus niet lekker... Voel je je weer beter?
Oh heitje wat k*t gewoon. Heel veel sterkte, en een dikke knuf. Musty, balen meid. Nu moet iedereen op roze hoor! Ik ga snel weer op de bank hangen met manlief.
Hoi , Koeky ,Heitje ,Musty Ricmar KNUFFEL!!! Er moet idd meer roze bijkomen mei moet een mooie afsluitmaand worden! Ik heb niet alles grondig doorgelezen maar ik denk iedere dag aan jullie. Groetjes Lila
@ kubus ... ik haal nog adem hele tijd raar spierpijn gevoel in mn buik, niet echt misselijk maar weeig knallende hoofdpijn elke keer rugpijn beter gezegt word gek van mezelf ho gaat het met jou??
groot?? Hij is hetzelfde als die van ons ongeveer, behalve het voetending (de extra) voor als het omgebouwd is tot buggy
hallo allemaal weet je wat ik heel handig vind...met vakanties en dagjes naar familie??? De kinderstoel van Ikae, ik geloof iets van 12,50 maar hij is super! Wij hebben toendertijd een chicco kinderstoel gekocht voor in de kamer, staat nu op zolder en hebben de ikea stoel er staan, die is echt zo fijn en kost (bijna) niks!
he Lydia, fijn dat je weer hier bent en natuurlijk het allerfijnste: het betekend dat je ventje weer veilig thuis is!! succes meid en veel plezier met klussen xxx
Hier alles goed hoor meid! Klussen braaf om de dag (vanavond even rusts ) zondag en maandag maar 2 dagen achter elkaar, want ei springt meestal op dag 16, dus maandag... En dan hebben we ons best weer gedaan, meer kunnen we niet doen Verlies weer flink veel vructbaar slijm in ieder geval, dus zou leuk zijn als ze blijven plakken
Lydia welkom terug meis! Gezellig dat je weer mee komt kletsen Dames ik ga mijn bedje op zoeken. Eerst nog even katten eten geven en kattenbak verschonen. Ben blij dat het bijna weekend is! Weltrusten en tot morgen!
bb10 ja ja hier ben ik jessie , ja ik was er in april maar toen ging mn lief naar afghanistan nu ben ik weer van de partij kubus : ja je hebt mij gemist ! hihi ik ben der weer ! oh hihi zie dat je al gereageerd hebt heitje , phoee wat heftig zeg !! , hopen dat ze er wel uit komen dan .. phoee he.. moet er niet aan denken joh!! 3kats ! , ja ja ben er weer , indd met veilig terug mannetje ! hoee man jij alweer 23 weken !! nah ga naar mn bedje ! xx