NOD mei 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jessie80, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmmzz das minder , ik was ook nog ni weg was ff topics aant kijken ;)

slaap koekie slaap , daarbuiten loopt een schaap , een schaap met witte voetjes die drinkt zn melk zo zoetjes ! slaap koekie slaap ... DAAAARRRR buiten loopt een schaap !
    & n kusje op je buik !

xx ;)

2. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goedemorgen allemaal, nou ik ben geslaagd hoor gisteravond. Okee het is 2e hands maar de kinderwagenbak is maar 2 weken gebruikt door een stel die moesten wachten ivm levertijd op hun nieuwe kinderwagen, deze hadden ze van vrienden overgenomen. Wandelwagen is wel gebruikt, maar alles is schoon te maken. 1 klein nadeel, er zitten geen zwenkwielen op, maar het is wel een grotere kinderwagenbak op, dus hoop daar mooi mijn voordeel mee te kunnen gaan doen. Buggy en maxi cosi zien er ook nog goed uit, heb zelfs nog een wipstoeltje erbij gekregen, en dat alles voor maar 50 euro, ben helemaal blij ermee. Alleen had ik gedacht/gehoopt dat met name de kinderwagenbak en het onderstel wel zo in onze kofferbak paste, niet dus, tenminste niet door mij. Maar gelukkig kan de achterbank plat dus, ik met mijn wagen volgeladen weer naar huis gereden, daarna alles naar boven gesjouwd en toen was ik er helemaal zat van.

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Goedemorgen Rimar,

hoe gaat ie verder met jou, zie in je onderschrift dat het goed gaat met het kleintje

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ja daarom staat het met vraagtekens:) ze zei dat ie groot was maar ik vind hem helemaal niet groot;)

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    je bedoelt die met het witte kuipje en 4 poten? die heeft Olaf zijn gastouder ook, is inderdaad heel handig maar wij hebben thuis toch de houten tripptrapp:)

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    oeh geen zwenkwielen, dat was bij ons echt geen optie ivm met mijn rug, maar je ziet toch dat het veel mensen wel goed bevalt:)

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    goeiemorgen!
    Yaraah hoe is het?

8. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    goedemorgen Paloe, ik ben moe, misselijk na mijn eten, heb een raar gevoel in mijn buik en ook hoofdpijn en dorst, maar heb nog niet getest

9. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goedemorgen, ja met mij gaat het goed, begin al te groeien, dus moet nog achter goede bh's enzo aan ben ik bang. Maar ja dat hoort er nu eenmaal bij nietwaar? Verder moet ik er wel om denken hoor, dus niet te fanatiek sporten en te lang wachten met naar de wc te gaan, of raar zitten want dan voel ik mijn banden echt wel opspelen hoor

10. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik heb hem gisteren naar de auto gereden, is eventjes wennen maar dat is bij elke wagen zo, hij stuurt wel licht, dus zodra je het eigen gemaakt hebt lijkt me dat geen probleem. En mocht het niet bevallen dan kan ik altijd nog kijken toch???

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ja dat schijnt er idd echt wel bij te horen hoor...

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    mijn god wat spannend weer meid!

13. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ja idd weer spannend, daarom dat ik hier niet te superveel zit, anders ga ik er weer te veel achter zitten zoeken...

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ja inderdaad! maar bij mij kan het gewoon niet omdat je bij een bocht de voorwielen iets van de grond moet krijgen. Of werkt deze anders?

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    en voor 50 euro..als de wagen toch niet bevalt heb je mooi wel een maxicosi, adapters en een wipstoel!maar hij bevalt vast wel;)

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    kan ik me voorstellen ja:)

17. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    wat ik wel al gedaan heb is ff gekeken wanneer ik dan ongeveer uitgerekend zou zijn en dat zou dus rond 17 januari 2011 zijn... manlief verjaart 19 januari

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja, en hoe voel jij je? Wat is je gevoel bij deze ronde??

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja op deze manier, maar dat zal toch in de praktijk zich moeten uitwijzen. Ben wel blij dat dit niet zo'n iniminibak is waar ze zo uitgegroeid zijn. Banden heb ook goed profiel, met van die speciale ribbels, dus volgens mij ook ideaal om in de bossen oid te kunnen wandelen.

20. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ik zit nog steeds in diezelfde lange ronde en ik heb ergens echt het gevoel zwanger te zijn... ik denk dat ik toch morgenochtend nog eens een testje ga wagen

Deel Deze Pagina