veel plezier Joyce!! als je het geheim van de vissen hebt gevonden laat je het dan even weten!!!!hihihi
Zodra ik het weet en weer thuis ben knal ik het met een noodvaart hier het forum op We delen alles hier , dus ook dat hihihi Enne , dank je wel . Dat plezier gaat vast en zeker lukken En het leukste is nog wel dat het ons geen cent gaat kosten . We krijgen vrijkaartjes van mn schoonmoeder Ennnnnnnnnnn last but not least ............ ik kan me nieuwe camera weer gebruiken Groetjes Joyce
Yep , gooi meteen me album vol zodat iedereen kan zien hoe het moet Das nog eens een goed idee van jou , had ik nog niet eens aan gedacht Maar zal het zeker doen , en dan kunnen we af en toe nog in mijn album kijken als we het vergeten zijn Of voor de zekerheid vlak voor we aan het meer gaan zitten Groetjes Joyce En nu ga ik weg anders kom ik te laat Ow , ik ben echt verslaafd aan jullie hoor
Hey veel plezier in Artis Joyce! En leg maar eens een mooie oever vast met duidelijke voorbeelden. Krijgen we daarna tekst en uitleg van je: de eerste visserscursus! Nog een dag of 2 dan kan mijn net ook worden gebruikt. Hij is nog steeds in orde, dus heb hoge verwachtingen van 'm
en ik heb je voor het eerst ontmoet, daar bij die waterkant, daar bij de waterkant. en ik vroeg of je mij helpen wou, daar bij de waterkant ik heb schepnet en alee, hoe komt gij op het idee. ik kom gezelllig hier.................. vanaf vandaag meld ik mij ook hier meiden. liek.
hmm mijn eerste paasdag werd gevierd met een blijdorp abonnement dus hele dag niet verveeld en het is nu zulk mooi weer dat ik misschien straks bij job wel ga porren dat ik nog een keer wil eerst zo maar even uitgebreid ontbijten tis pasen tenslotte eitje, warm broodje, paasbrood EN verse eiersalade
Jammer Lieke !!! We maken het hier samen weer supergezellig hier aan ons kabbelend beekje ! Ja toch ??
vind ik ook hoor stientje . ik zag gisteren behoorlijk veel mensen aan de waterkant vissen hahaah kreeg er beetje virituele gedachten bij.
welkom lieke! dit wordt een hele positieve maand! de eerste zonnestralen, de eerste bloesem, de eerste kuikentjes en niet te vergeten.... de eerste baby's van 2007 in de maak! veel succes! liefs elfje
hey elfje, mooi beschreven deze positieve maand!! dat moet helemaal goed komen!! heb nu eindelijk een "normale cyclus" dus we gaan er helemaal voor!! haha vandaag naar een prenatal warenhuis geweest met mijn mannetje, ff rondneuzen, nu hebben we er nog veeel meer zin in!! succes iedereen!! liefs van bianca
Ach Nies , gebeurd ons allemaal wel eens Helaas , heb de geheimen van de vissen niet kunnen ontdekken Heb goed gekeken en gezocht , maar helaas Maar heb wel een hoop foto`s geschoten Hihi , me schoonfamilie liet mij alle foto`s maken want ik had toch een prof camera Maar er zijn wel hele mooie foto`s uitgekomen Het was dan ook prachtig mooi weer en lekker warm . Mn mannetje vind het ook ineens leuk om foto`s te maken Zou dat ook aan het weer leggen : We hebben eieren gezocht (een soort van speurtocht ) in Artis en zegt mn mannetje ; ik wil jou ook dik maken Gelukkig wel zo zacht dat de familie het niet hoorde Foto`s gooi ik zo mn album in Groetjes Joyce
Hihi , Bianc dat waren nog oude foto`s Heb er nu net pas nieuwe in gedaan Maar idd het is echt een geweldige camera Rustig aan met de lens , ik wacht geduldig Wat me trouwens wel op viel is dat er heel veel mensen met de zelfde camera rondliepen En zij hadden wel mooiere lenzen dan ik Niet dat ik jaloers ben , maar dat valt wel op als je zelf ook zo een camera hebt he Groetjes Joyce
hahaha idd erg veel mensen met de zelfde camera ja, maar het is ook een super camera dus wat wil je! de nieuwe foto's zijn erg mooi geworden!! je mannetje had helaas ongelijk he met de nod van april!! hopelijk is het deze maand wel raak!!! liefs van bianca
Gheghe , we gaan weer goed ons best doen Zit nog ruim voor me eitje , maar mannetje zegt dat we alvast moeten beginnen met oefenen Dan raakt ie niet uit conditie zegt ie whahaha Nou ja , me netje is oke dus het moet goed komen deze maand Uhhhhhhhhh , hoop ik Groetjes Joyce
Nou meiden, ik kan me ook bij jullie aansluiten. Heb net een nieuwe hengel en schepnet, dus deze maand moet het ook echt wel lukken!!!!