Ik pendel wel , maar voorlopig even niet . Mijn mailbox staat nog vol en die wil ik eerst leeg hebben Die dames wachten namelijk al heel lang 500 kilometer Mag je wel uitkijken dat je ene arm niet bruiner word als de ander (heeft mijn mannetje altijd en die is chauffeur ) . Die laatste dagen van de cyclus zijn idd heeeeeeeeel spannend . En om eerlijk te zijn wat mij betrefd een beet TE spannend Groetjes Joyce
Helaas..ik pendel niet meer. Sorry... Joyce, idd een gepuzzel he... Kun jij niet eens bij je baarmoedermond dan Nee, zo hoog ziet die van mij niet.... Jessica; is dan helemaal een leuke verrassing als je er niet op rekent! Geniet ervan. Wat waren je symptomen als ik vragen mag?
Zeer gevoelige en stevige borsten en veel plassen en af en toe steekjes in de onderbuik. Maar dit had ik de vorige keer toen voor dat ik ongi werd ook dus daarom was het zo'n verrassing
Hihi , ik heb net gevoeld en kom er maar heel moeilijk bij Je wilt niet weten wat voor kapriolen ik heb uitvoerd om er bij te komen Maar volgens mij is hij nog hard ....... Alleen weet ik uit ervaring dat dat bij mij niet zo heel veel uitmaakt . 2 Maanden terug was mn baarmoedermond nog vroeg in de avond hard en laat in de avond werd ik ongi Maar zolang die hard is heb ik hoop Groetjes Joyce
Had me nog wel zo voorgenomen om maar eventjes te komen kijken en nu ben ik er nog steeds! Er is veel te veel te lezen op dit forum. Tsja, 500 km - moest even op en neer naar Brussel... Gelukkig met goede airco, niet dat ik zo heel ijdel ben maar ik word toch liever egaal bruin! En ondertussen zit ik hier met mijn verhoogd libido in mijn eentje thuis Tot later, Neeke
Wel een hele leuke verrassing...die wil ik ook wel Die duivels als verassing, heb ik inmiddels wel genoeg van
Hahahaha maar goed dat ik mijn verhoogd libido fase weer achter de rug heb...ben ook alleen... Enne ook ik neem me telkens voor maar ff te kijken, maar dat lukt niet
Nee, het is verslavend he. Ik zeg dat ook telkens, maar als je even niet geweest bent heb je zoveel bij te lezen. En ik ben toch nieuwsgierig naar iedereen. Mijn manneke wil tv kijken, juist nu???
ben even een dag werken en heb meteen 8 pagina's bij te lezen... wat kunnen jullie ouwehoeren zeg Jessica proficiat! geniet er van hoor. En de rest ik hoop voor jullie op een heleboel positieve testen hoor!
geeft niks meid, je meot iets doen als het zweet in je handen staat, kijkje wel een beetje uit voorje toetsenbord Ik hoop voor je dat je snel een positieve test hebt hoor!! Ik zal voor je duimen!
Oh ja, mijn toetsenbord....ik dacht al, waarom heb ik de hele tijd kortsluiting enne bedankt voor je duimen. Duim ook vast heel hard voor juni...want denk echt nog steeds dat ik jullie snel zal volgen hoor....