Succes Nies! Joyce gatver nee toch! Wat waardeloos zeg! Heel veel sterkte in juni meid! Je komt toch nog wel af en toe bij ons kijken nu je officieel naar nod juni verhuist toch?
Hai Harley, da's een poos geleden. We lopen aardig gelijk op. Ik zou vandaag of morgen ook mijn ei moeten krijgen. Wachten duurt zoooo lang he. En iedereen loopt met een dikke buik op straat. Heb ik ook wel alleen zit er bij mij niks ( behalve darmen en een blaas en vast nog meer) in. Ik denk heel de tijd zouden wij volgend jaar ook zo pronken? En hoeveel mensen doe ik daar dan mee pijn, dus nee ik ga niet pronken. Dat heb ik me alvast voorgenomen. Voor wanneer was jouw eerste x dat je uitgerekend was? Voor mij volgende maand, dus dat wordt moeilijk.
je gaat je ook geen 9 maanden verstoppen janne dat kan niet daarbij mag je er op zich best trots op zijn natuurlijk
Wat een onzin Janne, tuurlijk mag je pronken. Je hebt er keihard voor gewerkt tenslotte en dan mag je toch wel trots je buik laten zien? Je kunt niet overal en met iedereen rekening houden toch, dat zou betekenen dat je buik moet gaan verstoppen?....Neh, je mag toch wel laten zien dat je gelukkig bent en dat je mama word??
Ja Janne met een beetje geluk zijn wij snel aan de beurt en lopen wij straks ook met een mooie buik. De eerste keer dat ik was uitgerekend was 4 november daarna 15 april daarna weet ik niet meer (ergens in november weer) en de laatste keer was 31 december. Maar goed ik probeer niet teveel stil te staan bij wat had kunnen zijn en probeer me te richten op de toekomst. Ik ga er wel van uit dat het nog eens gaat lukken.
Zo is dat Harley, die positieve instelling moet je wel houden hoor! Eens komt de dag....echt waar! Enne aan je banner te zien.....stevig klussen dus! Klusserdeklusserdeklus
ik heb vanmorgen nega getest, maar ja ik weet ook niet hoe ik precies zit na mijn mk. Volgende week nog maar eens testen als de duivels er dan nog niet zijn!! Ik heb behalve een opgeblazen buik nergens last van. We zullen zien. Jij weer druk aan de klus???!!!
Hé Patje, ook al een negatieve test, wat is dat toch, zit iets in de lucht hoor Nou nog ff hoop houden meid!
Spannend hoor met die nodders en ja ik ga vanavond weer kijken of mijn mannetje nog puf heeft euh en ik ook trouwens, ik ga sporten dus daar doe ik maar rustig aan moet nog wat energie over houden.
Ja das ook altijd afwachten of de mannen een beetje puf hebben hahaha! Soms moet je ff de verleidingspoging erin gooien
Wat een leuke foto Nies. En ja ik probeer pos te blijven, maar soms ( en dat is dus nu) voel ik me zo bar. Het zou leuk zijn Harley als we samen een dikke buik hebben. Kunnen we saampjes op pad als je dat leuk lijkt.