jammer joyce dat ze er weer gekomen zijn, mag je weer gezellig klussen strakkies . moeten we maar wat van maken he. succes Liek.
Hahaha, muziekje op, kaarsjes aan, sexy ondergoedje, nou als dat niet helpt weet ik het ook niet meer hoor
Precies Nies! Verleidelijke blik en hij smelt! Haha als was in mijn handen! (erg he hihi nee toch niet gnagna ) Nou Janne wie weet!
Tja waarom niet, je klinkt gezellig.... Ik weet verder weinig van je maar daar is wel wat aan te doen. Babyshoppen is altijd leuker met een andere zwangere erbij toch? Maar goed eerst maar eens zwanger worden dan.
Leuk Harley!!! Maar we gaan er voor he. Saampjes. Na 3 en 4 foute zw, vind ik dat wij nu ook wel zwanger mogen zijn.
Tuurlijk! Ook voor ons is het weggelegd! En dat geldt ook voor alle anderen die zo graag een kleine willen!!
Jazeker! Ik heb daar de moed ook wel in. Zwanger worden doe ik wel, maar blijven is een groter probleem. Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat iemand veel mk-en krijgt en uiteindelijk geen kind. Dus iedereen is hier over 1 jaar weg en hebben we een dag waar we allemaal onze kleintjes kunnen showen. Enne voorlopig gaan we maar lekker klussen.
nou dan zitten we in het subforumpje voor mensen met kidneren tot 1 jaar toch? en dan gaan alle mammies lekker samen op stap kindjes showen
Hallo Jee wat wordt hier veel geschreven! Voor mijn eisprong zit ik hier niet zoveel, maar over een paar dagen ben ik hier natuurlijk weer niet weg te slaan. Dan wil ik zoveel mogelijk lezen over eventuele kwaaltjes haha. Tot dan klus ik er echt flink op los, het moet gewoon lukken!!!!
Toch wel hoor. Een collega van mij en zijn vrouw zijn ongeveer 4 jaar bezig geweest met zwanger worden. Beide waren helemaal gezond maar toch bleef zij telkens met 5 a 6 weken een miskraam krijgen . Voor artsen was het een raadsel. maar afgelopen december is toch een gezonde dochter geboren. Dus altijd moed blijven houden!
Mag ik trouwens eens vragen hoe vaak jullie 'het' doen? Het wordt aangeraden om het, vanaf het moment dat je ongi voorbij is, om de dag te doen. (dan is de kwaliteit van zijn zaad het best) Maar ja, wie zegt dat hij tussendoor niet de hand aan zichzelf slaat?
Dank je spijkervrouwtje nog een pos bericht. Ik heb nog nooit iemand gehoord bij wie het uiteindelijk na mk-en niet gelukt is. Misschien zijn ze er wel en dat hoor ik ook wel graag anders denk ik dat het ooit nog gaat lukken terwijl dat niet zo is. Maar volgens mij betsaat dat niet. Wel lang zeg 4 jaar wachten ik hoop niet dat dat ons overkomt. We zeggen nu wel als kind 1 er ooit komt gaan we gelijk door voor kind 2. dan maar 9 maanden er tussen.
na mijn ongi probeer ik het om de dag te doen maar na ronde drie nog geen resultaat dus misschien volgende maand elke dag?? groetjes lorfiedal
ohhh weer erg spannend hier!! geen kwaaltjes (helaas denk ik) maar we blijven hoop houden!! nog een paar daagjes wachten met testen!!