We komen je graag gezelschap houden op een ander forum Marretje! Bij mij duurt het nog een hele tijd, eerst druk aan de klus... Wat betreft frequentie: probeer de laatste dagen voor de eisprong elke dag te klussen maar dat lukt niet altijd... Heb ook wel eens gehoord dat elke dag weer niet goed is voor de kwaliteit van de zwemmertjes Grts Neeke
Wij klussen deze maand voor het eerst ook elke dag vanaf een paar dagen voor mijn eisprong. (3 dagen geleden begonnen en wil het tot 1 dag na de eisprong doen) (nou ja, daarna natuurlijk ook nog wel maar dan niet elke dag) Vorige 2 keer is het niet gelukt door het maar een paar keer te doen, dus alle zeilen moeten worden bijgezet deze maand hahaha! Nou ja hoor, we zien wel wat het wordt. Was gewoon eens benieuwd naar jullie frequentie.
van mijn huisarts gehoord dat je het het beste 1 keer per drie dagen kan doen........Maar als je er natuurlijk zin in hebt waarom niet!
Ja daar denk ik zelfs aan en zo lang zijn wij nu ook niet weer bezig. Sowieso lijkt het me wel leuk als er niet teveel leeftijdsverschil tussen 2 kindjes zit, dus ik dnek ookd at ik na een eerste niet heel lang zou wachten met het beginnen aan een tweede. En als het dna de eerste keer meteen raak is is dat alleen maar een feest
Moet zeggen dat ik beide keren zwanger ben geraakt toen we de dag voor de eisprong gevreeën hadden... Maar als je een meisje wilt kan er schijnt beter een extra dagje tussen zitten!
Je hebt ook zulke leuke spulletjes voor die kleine boefjes! En jongetjes zijn toch altijd wat meer mama kindjes volgens mij... Maar als ze gaan puberen...
Goedenavond dames . Bedankt voor alle duimen de afgelopen tijd en de lieve reacties vandaag Eigenlijk hoor ik nu in juni thuis , maar ik blijf wel duimen hoor voor jullie Blijf trouwens ook gewoon hier spieken , ben te nieuwschierig naar wie er wel en niet zwanger zullen worden in dit topic Groetjes Joyce
@ joyce, hoe is het eigenlijk afgelopen met het stoppen met roken? ik heb je daar niet over gehoord is het gelukt ? en ws over een weekje zit ik ook bij je hoor... liek.
Helemaal niet ster Jij bent lekker zwanger deze maand.... Je moet de moed niet opgeven Ik duim voor je Veel liefs Daan
Ja , sorry ... Had ook anders gehoopt , maar het is niet anders Ik hoop niet dat ik volgende week in Juni zie hoor , tenzij je zwanger bent en ons gewoon mist natuurlijk Lieke , ik heb niet volgehouden Ik denk er over om proffesionele hulp te gaan zoeken ervoor . Wil dr gewoon vanaf Maar ja , al die stress de laatste tijd ....... Ik weet wel dat het een kwestie is van sterk zijn , maar dat is moeilijk als iedereen om je heen rookt pf . Gelukkig zijn er genoeg instanties en zo die je willen en kunnen helpen met stoppen met roken Groetjes Joyce
tis ook lastig hoor joyce om te stoppen. het is mij wel gelukt en daar ben ik trots op. ik beloof mij zelf met gelegenheids peukies, maar dat zijn zelden gelegenheidspeukies moet niet te veel worden dus dat betekend dat ik er 9 gerookt heb ik 5,5 maand tijd ongeveer. ik hoop dat je er vanaf kan komen met hulp van anderen. ik heb demazzel dat ik buiten mijn werk niet geconfronteerd wordt met roken ( vriend rookt niet ) liek.