NOD mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door greet, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hier thuis rook ik ook bijna niet , mannetje rookt ook niet ;)
    Maar op het werk rookt iedereen .
    Ook mijn hele familie rookt en die zie ik dus vrij regelmatig ......
    Mijn schoonouders zie ik niet zo heel vaak maar die roken niet .
    Als ik bij hun thuis ben rook ik dus ook niet ;)

Groetjes Joyce

2. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo Joyce,

Het is al heel wat om ervoor uit te komen dat je wilt stoppen vind ik. Ik wens je alvast veel succes! Voor als je inderdaad hulp wilt zoeken: waarschijnlijk heb je het ook wel in het nieuws gehoord deze week, maar de kans op succes bij stoppen met roken is het grootst als je bij de huisarts om hulp vraagt blijkbaar.

Hoop dat dit niet erg schoolmeesterachtig klinkt, is in elk geval goed bedoeld...

Neeke

3. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Mijn vriendje is maar wat blij dat ik toch gestopt bent, eerlijk is eerlijk roken stinkt als de...............
    liek. eigenlijk zit je in de zelfde rookomstandigheden als mij. ik maakte de sigaret minder belangrijk en dat scheelde de helft.
    maar ja we zitten in nod topic he , en niet in een rook topic hihi.

4. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ben bij mijn huisarts geweest en die zei alleen maar dat ik even op internet moest gaan zoeken :(
    Dat noem ik niet echt een motivatie eerlijk gezegt ;)

Lieke , we zitten idd in het NOD topic , maar als ik zeker wil weten dat het ooit gaat lukken het NOD topic zwanger te verlaten is het het beste om te stoppen met roken :D

Groetjes Joyce

5. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    you go girll............

6. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Good morning!

Nou we hebben gisteravond goed ons best gedaan en ik had echt verwacht vanochtend een hogere temp te hebben. Nou mooi niet dus! Wat raar ik dacht echt dat ik mijn ei had gevoeld! Hoe kan dat nou?
    Ik heb deze ronde ook weinig afscheiding dus daar valt ook niet veel uit op te maken, het is wel toegenomen en meer doorzichtig geworden, maar geen duidelijk vruchtbaar slijm gezien, het is gewoon niet goed te beoordelen. Nou ja misschien moet het dan nog komen en is mijn ei echt nog niet geweest, mijn temp is nu al voor de 3e dag laag.
    Ik vind het maar vreemd....

Joyce succes met stoppen meid, het schijnt dat dat boek van Allan Carr ook goed werkt. Ik heb al meerdere mensen gehoord die daarmee hebben kunnen stoppen.

Een klein jochie lijkt me ook heel leuk, maar voorlopig ben ik overal tevreden mee zolang het gezond is....

Best kans dat wij ook direkt voor een 2e gaan als het ooit lukt, het komt ons tenslotte niet aanwaaien.

7. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Dora,

Ik heb 8 dagen na mijn NOD positief getest.

Verder heb ik nog niet bijgelezen, maar ik wil iedereen succes wensen met wachten.

Gr. Lieverd

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Goeie morgen...
    Ik zal jullie echt gaan verlaten, zoals ik al dacht zal ik waarschijnlijk vandaag nog doorgaan naar juni :cry: Mijn temp is weer gezakt, dus zometeen zal mijn onderbroek wel niet meer schoon zijn...
    Helaas is ronde 9 een feit!
    1 voordeel is dat mijn man zeer waarschijnlijk op tijd is voor mijn ei...da's dan weer meegenomen...(Zal rond onze trouwdag mijn ei verwachten)

Ik wens jullie allemaal heel veel suc6 en wil jullie bedanken voor jullie steun.
    Zelf zal ik gaan proberen hier wat minder te komen. Vind het super gezellig hier, maar wil het toch echt iets meer van me af gaan zetten.

Zet 'm op dames! Mij vooral niet nadoen ;)

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    He wat jammer ElviraR!
    Hopelijk zit je er naast, je leest hier toch wel vaker dat vrouwen een temperatuurdaling hebben, maar evengoed zwanger zijn?
    Wat is het ook een gedoe allemaal he.
    Aan de ene kant fijn om er zo mee bezig te zijn, en aan de andere kant word ik er soms niet goed van.

10. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    He meis balen zeg, mischien heb je gewoon een temp. dipje ?? dat kan toch ook
    Nou ik duim nog steeds voor je hoor. !!

11. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Heej elvira dat is nou jammer maar je zit nog 2 dagen voor NOD toch ? of heb je nu weer een korte cyclus net als vorige keer? heb je last van ong verschijnselen? behalve dat je temp daalt en je borsten haha .
    ik moet nog een dag of 6 voor NOD ...... liek
    en joh hier wel of niet komen je kan er niet meer of minder mee bezig zijn denk ik hoor.
    ik kom hier voor de gezelligheid en anderen te volgen en tja als ik nog zwanger raak is het meegenomen.......

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hmzz snap er niks meer van, wat ik nu weer heb

tja hoe moet ik dat omschrijven,
    het valt me op dat ik de laatste week ongeveer last heb van kleine krampjes in mn schaamlippen :confused: :oops: :confused: :oops:
    ik ken het wel als ik ongi moet worden een dag van te voren

agrr moet ik hier nu weer mee :rolleyes: kent iemand dit of herkend iemand dit

ik weet het niet meer

liefs deesje

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nou nee...het zal niet een gewoon temp dipje zijn. Vandaag is al dag 16 na mijn ei...dus dit is echt mijn NOD dip....Evengoed bedankt voor het duimen, hoop dat dat in mijn volgende ronde van pas komt ;)

14. Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Heb bah, ik zit nog even bij te komen van het vreselijk nieuws van baby Wes :cry:

Hier nog geen :evil: te bekennen, gister was m'n NOD....nu maar afwachten.

Elvira, nog niet de hoop opgeven joh!Je weet maar nooit ;)
    Tis nog niet voorbij meis!
    Enne Deesje...kramp in m'n schaamlippen heb ik nog nooit gehad...lijkt me erg vervelend, als je kramp in je voet of in je kuit hebt kun je je tenen naar achter drukken maar bij je schaamlippen word dat wel moeilijk :confused:

Liefs Nies

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik duim voor je Nies!

Bij mij begint de afscheiding al iets bruinig te worden...wat dus prima bij die lage temp past :cry:

16. Niet meer actief

Dank je wel, meis!
    Ik ga zo ook even naar de wc, ff kijken, het rommelt volgens mij bij mij ook al hoor.
    Maar was er al op voorbereid, dat scheelt.

Gaan we gewoon samen naar Juni, kunnen we elkaar gewoon nog ff lekker steunen hoor!
    Begreep wel dat je niet meer zo vaak wilde komen, maarre....volgens mij hou jij dat nooit vol hahaha ;)

Liefs Nies

17. Niet meer actief

Je hebt na 2 dagen weer een lach op mijn gezicht getoverd, bedankt Nies

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    gelukkig zijn het maar kleine krampjes, zie het al voor me ff strekken die handel :) :)

19. Niet meer actief

Elvira, het lukt ons niet he om te minderen hier.

20. Niet meer actief

Hahaha, nou gelukkig maar Janne....wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen hoor ;)
    Moet m'n fotootje maar veranderen in Bassie ;)

Deel Deze Pagina