Nou ben benieuwd Anabella, weer rustig afwachten dus en kijken of je symptoompjes gaat krijgen. Ik duim natuurlijk ook voor jou! Liefs Nies
Testen?? Daar heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht..... Ik wacht eerst een paar daagjes af denk ik! Ik ben al zo lang bezig en elke keer wordt ik netjes op tijd ongi. Maar goed, ik wil mezelf wel een teleurstelling besparen, dus wacht ik denk ik tot na het weekend als ze er dan nog niet zijn, dan ga ik wel eens testen! Heb al wel testen in huis omdat ik een paar rondes geleden me zo anders voelde dat ik uit voorzorg vast wat testen op internet heb besteld, maar die had ik dus niet nodig! Marian
Hallo ik ben hier nieuw ? zal ff snel mijn eigen voor stellen, ik ben 26 jaar moeder van 2 kindjes jill 7 jaar en Jay 3 jaar meiske jongentje . ik hier terecht gekomen omdat wij graag nog een broertje of zusje willen . maar nu komt mijn probleem hahahaha ik ben overtijd 4 dagen gerekend een cyclus van 35 dagen ik snap er nix van dag 28 getest negatief heeft iemand hier ervaring mee? ik heb na mij 2de zwangerschap een mirena laten steken ben tijdens me mirena gewoon ongesteld geweest en 3 april is hij verwijderd heb ik ook gewoon mijn mens gehad ik kan hier niet zo goed tegen heeft iemand raad liefs Nathalie
Welkom Buddah! Tja misschien nog een keertje testen ofzo, ik heb zelf geen nooit geen spiraaltje gehad dus ik zou het verder echt niet weten
Meiden, zouden jullie me misschien even kunnen helpen met een rekensommetje? Het zit namelijk zo: Mijn laatste menstruatie was 16 April, ik heb een cyclus van 25 dagen aangehouden omdat ik die vorige maand ook had. Stel dat ik dan rond de 11e dag m'n ei heb gehad...of eerder dan zou ik goed geklust moeten hebben. De laatste klusdag was 25 april, daarna niet meer geklust omdat het er gewoon niet van kwam... Zou het dan kunnen dat ik misschien dan toch zwanger ben?...Tis nu 12 Mei en ik heb 9 mei nog getest, negatief... Hé!!...Ik weet het gewoon ff niet meer
ff de calculator erbij gepakt en dit is de uitkomst 16/04/06 Eerste dag van je laatste menstruatie 24/04/06 Een beetje vruchtbaar 25/04/06 Vruchtbaar 26/04/06 Erg vruchtbaar 27/04/06 Eisprong 02/05/06 Innesteldag 11/05/06 Vanaf hier kun je testen hopelijk heb je er wat aan liefs deesje
Hoi Nies Bij een cyclus van 25 dagen die start op 16 april, is je NOD 11 mei (gisteren dus) Indien je ei op dag 11 was, was dat 26 april. Dan zou klussen tot 25 april in principe voldoende moeten zijn....is je ei later gekomen, dan kan het nog steeds, maar wordt de kans natuurlijk kleiner. Nega test op 9 mei zegt eigenlijk nog niks (was dus 2 dagen voor NOD)....Je hebt volgens mij zelf al alles goed uitgeteld, dus of ik je nu heb geholpen : Suc6 met de laatste wachtloodjes... Buddah; welkom. Helaas heb ik ook geen ervaring met spiraaltjes...maar idd misschien nog eens testen??
Hm, het zou kunnen dus ... pffffffff, dus toch maar weer ff test halen morgen...als ie dan weer negatief ie dan weet ik het zeker dat het niet zo is. Thanx Deesje
Hoi Elvira, Tuurlijk help je me daar mee, zo kan ik het toch beter inschatten, het blijft natuurlijk een gok maar af en toe ben ik echt de draad even kwijt hoor! Ik moet gewoon afwachten en anders test ik morgen gewoon nog een keer. Heb wel last van gelige afscheiding en verder wat last van m'n borsten maar dat heb ik wel vaker. Lief dat je toch ff reageerde Elvier
Dank je wel !!...Ik ook voor jou !! Eens komt er zo'n banner onder onze naam te staan, met "nog 230 dagen te gaan" !!