NOD mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door greet, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    de duimen draaien nog steeds rond

2. Niet meer actief

Hoe voel jij je eigenlijk Dees?
    Jij kan ook alweer bijna testen ;)

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Nog steeds geen :evil: .....
    Ik loop vandaag constant naar de wc, maar elke keer niks. Toch voel ik mijn buikje, heb echt het gevoel dat ik al ongi ben, maar ja, dan moet er wel wat roods tevoorschijn komen.... :rolleyes:
    Beter als dat niet gebeurt ;) natuurlijk!

Maar goed, we wachten netjes en (on)geduldig af :)

Marian

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Je pendels beloven goed nieuws.....ik blijf duimen ;)

5. Niet meer actief

Nog niet getest Marian, wat knappppppppp !! ;)
    ben beneiuwd joh!!

6. Niet meer actief

Voor mij was in september gependeld :(

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja op zich voel ik me goed, moet wel toe gegeven dat we weinig geklust (ivm met verbouwen hier in huis) hebben deze maand, maar ja niet geschoten is altijd mis natuurlijk

Maar moet zeggen voel me rustig, wel af en toe wat vage krampjes her en der maar schenk er niet zoveel aandacht aan moet ik zeggen, Ik wacht dus (tot nu toe) heel rustig :)

8. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Dat er meiden zijn die kunnen wachten!!!
    Ik zou het liefst nu al gaan testen :)
    Wel heb ik alvast een zooi van die goedkope strips in huis, kan ik lekker veel testen over 10 dagen ofzo. (slaat helemaal nergens op, maar ik ben er verslaafd aan!)

9. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    nou inderdaad veel info ga het gewoon proberen!!

10. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Knap dat je dat kunt! Ikvond het iedere keer een grote teleurstelling als de test negatief was. Heb me dan ook voorgenomen dat de eerste keer dat ik weer overtijd ben minimaal 5 dagen te wachten of zo (als ik dat tenminste kan voldhouden tegen die tijd :rolleyes: )

Boedha ikheb ook een mirena gehad. Na het verwijderen had ik de eerste paar maanden een hele regelmatige cyclus van 25 dagen. daarna werd het iets korter (24/23 dagen) en afgelopen maand was ik opeens 3 dagen overtijd. 3 neagtieve testen gedaan en helaas gewoon ongesteld geworden. Ga nu dan dus ook maar uit van een ronde van 28 dagen en hoop dat het daar bij blijft... :(
    Succes ermee in ieder geval en ik hoop dat je snel positief test.

11. Niet meer actief

Hier net zo, ook niet al teveel geklust, mannetje had het superdruk met werk, maar hoop wel dat het de goede tijd was ;)

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag

ga voor je duimen meis!!!

13. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Goedenavond dames,

Het weekend is weer begonnen!!! En het zou wel eens een heeeeeeel gezellig weekend kunnen worden ;)

Harley, ik had hetzelfde als jij op m'n werk vandaag... Nou ja volgens mijn cyclus zou dat ook precies kloppen! Kon draden trekken maar het was nog niet helemaal helder :confused: Of kan dat aan het klussen van gisteren liggen? :oops:

M'n mannetje was in elk geval (net waarschijnlijk) op tijd thuis van z'n reisje naar Finland!

Marian, wachten tot het weekend met testen :D : dus morgen is er nieuws?? Ik duim voor je!

Nies, voor jou natuurlijk ook.

Laterrrrrrrr!

Neeke

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ohhh dan wordt het vast gezellig bij jullie Neeke, na dat reisje van je ventje. Is toch steeds weer beetje verliefdheidsmomentje he, als ze terugkomen. Verheug me nu al op de thuiskomst van mijn man volgende week. Hij is dan 2 weken weg geweest naar Argentinie en komt dus terug al we een jaar getrouwd zijn. Reken er maar op dat dat gezellig wordt ;) Mij zien jullie volgende week zaterdag avond niet :)

15. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Haha ja Elvira, zeker bij twee weken weg! Die van mij is meestal maximaal een dag of vijf weg maar dan is het altijd wel weer heel fijn om hem te zien. Wij zijn sinds 23 april 2 jaar getrouwd en het blijft super!

16. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Neeke Anabella Janne we gaan lekker redelijk gelijk op met z'n viertjes. Kunnen we elkaar er doorheen slepen deze ronde. Met een beetje mazzel is het de laatste!

Buddha wees welkom! Ik zou idd even testen voor de zekerheid en als het zo blijft misschien even langs de dokter?

Nies en Marian ik duim onwijs hard voor een posi test na het weekend! duimduimduim!!

Elvira toch balen ook al weet je dat ze komen. Maar met zo'n gezellige trouwdag in het verschiet kan het niet missen deze ronde! Veel plezier!

17. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Oh Lorfiedal jij ook zie ik! Nog een bij de club!

18. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Hmm het is rustig hier. Ik ga maar naar m'n bedje toe, morgen weer een drukke dag op m'n werk!
    Trusten!

19. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    ik heb niet echt terug gelezen sorry girls.
    hier alles rustig nog 5 dagen te gaan
    hoop dat het weekende snel voor bij is haha.
    ik moet toch werken dusse.
    ik voel van alles maar ook niets .dus houd het er maar op dat alles gewoon normaal is wat ik al zei.
    dus we blijven lekker relaxed.
    ik ga zo slapen laters.... liek.

20. greet

greet Lid

14 mrt 2006
    62
    0
    0
    volop solliciteren
    beerse, belgiƫ
    zondag weet ik of het iest geworden is deze ronde

de vorige 2 dagen had ik wel een zeurderig gevoel in men buik precies of de duivels willen erdoor komen maar ze willen ook niet goed allez ja ik hoop dat jullie dat wet snappen?

groetjes greet

Deel Deze Pagina