Ik denk aan je Liek in de laatste daagjes....Fijn dat je wat afleiding hebt. Ik duim voor een posi test Truste vast.
komt goed meid, anders volg ik je gewoon hoor. maken we het in juni opnieuw gezellig. no probl. liek.
Is goed meis, maar ik hoop dat je niet doorhoeft naar juni Als het wel zo is maken we het idd wel weer gezellig!
Bij mij nu ook 2x. Enne we zijn dan op vakantie geweest en ik kom dan altijd zwanger terug. (Misschien toch de vakantie in juni plannen?)
Ik test ook elke maand om er zeker van te zijn dat ik misschien toch niet zwanger was. Het is me de laatste keer "goed" uit gekomen, want nu konden wij alweer door voor een volgend onderzoek, want het is weer in een mk geeeindigd.
Nog steeds niets...... Begin nu steeds meer de neiging te krijgen om te testen! Ik moet het hele weekend de middag en avond werken, dus genoeg afleiding. Hopen dat ik het volhoud tot na het weekend! Ik ben vanmorgen nog even in mijn winkel, dus zal kijken of ik me verder nog even kan bijlezen, ik heb echt veel gemist de afgelopen tijd! Het zal vanochtend wel niet druk zijn, dus tijd genoeg om op m'n laptopje te lezen.... Marian
ja harley ook ik loop een beetje gelijk! wel fijn dat je dan beetje kan stressen met elkaar. maaruh he meiden dat draden trekken? ik heb helemaal niet zoveel afscheiding dat ik draden kan trekken is dat erg ennu als je geklust heb is het dan belangrijk om te blijven liggen? en hoe lang dan maar toch niet alles loopt er dan uit! soory voor gekke vraag
Soms voel ik pijn in mijn buik of rug. Net als je ongesteld wordt. Na de laatste mk heb ik dat niet meer gehad, wat op zich dus wel lastig is. Ik geloof dat de meesten niets voelen.
gelukkig zou bijna denken dat ik geen ei had maar over dat klussen en dan blijven liggen weet jij daar iets van??
Uh ja misschien overdreven, maar wel lekker. Ik blijf nog altijd een uurtje liggen. Maar minder is ook goed. Als je inseminatie in het ZH hebt moet je 10 min blijven liggen geloof ik. Dus dat lijkt me ook genoeg.
Hallo dames, Wat een heerlijk weer vandaag! Nog even van genieten, morgen schijnt het toch echt minder te worden... Volgens mij beschieten die mannen ons met een enorme overdosis! En zodra de zaadjes in het slijm zijn gaan ze toch zwemmen, of niet? Geen idee hoe lang dat duurt. Ik val meestal in slaap direct erna, wat dat betreft ben ik net een man Maar ja, dan blijf je wel flink lang liggen! Heb ook wel eens gehoord dat naderhand effies blijven liggen met een kussentje onder je billen kan helpen. Hier een beetje vaag: had gisteren veel afscheiding en wat ongesteld gevoel dus dacht dat ik m'n ei had gehad, maar de temperatuur was juist lager vandaag - nou ja, misschien vandaag dan? Wacht nog even een paar dagen af voordat ik m'n banner aanpas... Hee ongesteld gevoel komt weer terug. Let's wait and see... Grts en een fantastische dag allemaal, Neeke
Ik heb hetzelfde Neeke. Ik loop al een paar dagen tegen mijn manneke te verkodigen dat hij Nu echt gaat klappen. Nog niets te zien aan de temp, maar buikpijn heb ik wel.
Ja dat kan neeke, ik heb eigenlijk een dag of 4 last van die vruchtbare afscheiding en buikkrampjes/ovulatiepijn.. Als je temp nu lager is kan het wel eens zo zijn dat het vandaag is, dan gaat het vanaf morgen stijgen! hier geen zon te bekennen.. maar ja ik ben toch de hele dag binnen want ik ga verven in mijn zusje der nieuwe huis.. tot vanavond! groetjes
Wij hebben ook geen zon hoor. Oja, natasja jij woont natuurlijk in R'dam en dat is vlak bij mij. Dus logisch.