Nou ik ben ook wel benieuwd hoor. Ik ga zo eerst ff paardrijden maar kom straks wel ff terug om te kijken hoor!
shit balen meid!! hopelijk gaan deze vervelende dagen snel voorbij en heb je de volgende ronde meer geluk!!
Wat jammer Marian! Heel veel succes de volgende ronde! Hoeveel mensen zijn er eigenlijk nog over die nog deze maand op hun NOD zitten te wachten?
dat zullen er toch nog wel een aantal zijn? aangezien het pas 14 mei is hihihihi links bij nod lijst kun je zien wie precies! groetjes
hallo . ik kom er ook bij voor nod mei. Ik moet ook tot 27 mei wachten. ik heb om de dag geklust,maar nog 1 weekje om te klussen en danzien we hopelijk een positief resultaat????????????? Ally
Ik blijf hier maar hangen. Ik zit per slot van rekening nog net in mei, maar het moet niet langer duren voordat mijn ei springt.
He Marian wat vreselijk balen zeg Sterkte ermee meid en veel geluk in je nieuwe ronde. Zijn jullie trouwens al bij de huisarts geweest? Of stellen jullie dat nog ff uit?
Hoi Janne Volgens mij zitten wij op ongeveer dezelfd lijn want ik moet vandaag een eissprong krijgen en ik kwam ook met buikpijn uit mijn bed en zou dat dan een teken wezen van een eissprong ? Ik heb het zo nog nooit meegemaakt en opgelet en van die andere 2 deden we het gewoon zonder letten op die eisprong dus zou die buikpijn een teken zijn van een eisprong ? Indey
We zijn nog niet geweest en zullen dit voorlopig ook niet doen. We gaan namelijk niet naar het ziekenhuis en de mmm in als het niet wil. Mijn man heeft dit met zijn ex ook meegemaakt (zonder resultaat) en wil dit liever niet weer. We zullen dus in ieder geval nog wel wachten met naar de ha gaan tot we een jaar of twee bezig zijn. Wel denk ik dat ik binnenkort ga tempen, dat heb ik tot nu toe nog niet gedaan om er zo ontspannen mogelijk mee om te kunnen gaan, maar volgens mij maakt het nu niet meer uit, ik kan er toch niet meer super-ontspannen onder zijn! Marian
ik temp niet omdat ik er gewoon ontspannen er mee wil omgaan en op het moment begin ik best erg duizelig te worden en had ik ook niet van die andere 2 dus spannnnnnnnnend Ik krijg nu andere verschijnselen die erg nieuw voor me zijn. Indey
Het lijkt mij heel snel om al iets te merken. Als je een normale cyc hebt dan springt nu je ei pas. Na 1 week is de innesteling en ze zeggen dat je dan pas hormoon gaat aanmaken. Dus dat je lichaam dan pas een zwangerschap herkend.